![]() |
After Forever - Exordium
Hey!
Meningen? Ik vind het de beste AF CD tot nu toe, hij is wel even iets harder dan Prison of Desire.. Wel een beetje kort, en die covers die erop staan die hadden ze ook wel achterwege mogen laten... Toch wel een aanwinst.. |
is het weer zo irritant en hyperactief als Decipher??
of is het weer een beetje zoals Prison of Desire? kortom: ist wat? |
ik dacht dattie pas over 3 dagen uit zou komen.. :S
ik wil hem best horen, kun je hem ergens downen? |
Hm nog niet gehoord. Maar ik vind het zowieso niet echt zo leuk meer. :o
|
Citaat:
|
AF was leuk,
maar het is allemaal van hetzelfde.. Mis wat afwisseling.. |
Decipher was een kutalbum, ik ben benieuwd wat ze hiervan hebben gemaakt zonder mark jansen.
|
Citaat:
|
Citaat:
IK VIND van niet |
Waarom vind men AF niet goed? Ik hou totaal niet van gothic-metal en aanverwanten, maar Decipher staat hier in de kast hoor.
Luister naar zo;n nummer als Estranged, geweldig! |
maar we hadden hett over de nieuwe plaat :P
ik ben overigens erg benieuwd naar the evil that men do :) (om maar een onderwerp aan te snijje) |
Nja, ik vond Decipher ook tegenvallen -- Prison of Desire ziet hier de CD-speler nog wel eens, Decipher eigenlijk niet meer. Ben wel benieuwd naar Exordium.
|
hm. iemand die ik ken is AF-obsessed, dus ik vraag wel of ik dat album een keer mag lenen. die heeft em vast nu of binnenkort ook wel.
|
Ik ben nu op school en niet thuis maar ik zal hem sharen op SLSK als ik vanavond thuis kom
username: Timba En ik vind Decipher ook best wel een sterk album, deze is alleen wel iets harder.. De eigen nummers dan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |