![]() |
Als je de hele klas 2 punten op hun raport achteruit naait... GVD
Aaaarrgh. Ben nu echt extreem kwaad. Onze wiskunde leraren hadden een extreem domme fout op alle rapporten gemaakt, ze hadden iedereen tussen de 2 en 3 volle punten te hoog gegeven. Iedereen natuurlijk superblij, helemaal afgesproken dat niemand het tegen die leraren zou zeggen...
En nu heeft de ******lijer van een W.B. het tegen die leraren gezegd :mad: :mad: :mad: :mad: Wat een @#@%&# naziduitser! Daar gaat me mooie 9,3, terug naar een 7,3 :( :mad: Iemand ooit op een vergelijkbare manier grondig genaaid?? |
Citaat:
|
Wat nou genaaid? Pure gerechtigheid als je het mij vraagt.
|
wij hebben een soort van regeling dat wanneer een leraar een fout maakt in het berekenen, en je cijfer hoger uitkomt dan hij had moeten zijn, je het zo mag houden...En bij lager pas weer veranderd wordt...
|
Citaat:
|
Een leraar van mij had me ooit een keer helemaal blij gemaakt met een 7 nog wat. Ikkuh helemaal blij, want dat cijfer had ik heel erg nodig. Bleek dat dat cijfer van iemand anders was en ik een vette onvoldoende had, waardoor ik een onvoldoende stond voor dat vak :(
|
Wat zit je nou te zeuren man? Wees blij met die 7,3! Ik moet het doen met een 6,0. Niet dat dat slecht is of zo...
|
Kijk, de rapporten zijn nog niet uit, het waren voorlopige cijfers, dus van de kant van de leraren begrijp ik het wel. Alleen ik snap niet dat die nurd het hun gaat vertellen. Wil je soms graag een onvoldoende ofzo:confused:
|
Citaat:
als je een te laag cijfer hebt mag je klagen en dan wordt ie hoger.. en als je cijfer te hoog is opgeschreven mogen ze het niet meer veranderen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*ik had net een reactiej geplaatst* volgens mij mislukt het een beetje :D
|
:o :o Oeps :o :o
Khoor net op MSN dat het een grapje was, WB heeft helemaal niets gezegd. Kzit hier dus me agressie af te reageren voor niets... Sorry hoor, er mag nu wel slotje op ofzo.. |
Citaat:
maar jij dan toch nie zo lief zijn geweest |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |