![]() |
Odor in me?
Optimus odor
in corpore est nullus Oleo. Ubi autem in me odor? Omnia nihil omnia nihil cogito ergo stultus oleo ergo vulvus? ardor irae amor deae pectores ardent! pectores dea ardeat igne amoris signique patrem habenti mihi da patrem mihi da deum tibi da causam vivendo causa vivendo causa vivendo amoris causa nunc ego vivo |
Voor de analfabeten onder ons is een vertaling altijd wel handig :o :p
|
tjsa, ik hoor wel alfabeet te zijn, maar kan hier ook niet zo veel uit opmaken, niet omdat ik het niet kan vertalen of snap, maar omdat het me niet veel zegt. Het meest grappige wat mij nog rest te zeggen is: ik vind het vulvus... alhoewel... dat is totaal niet waar (of grappig), maar goed, dat is wat me te binnenschoot. Weet niet of dat meer over mij zegt dan over de schrijver van het gedicht :P
Ik vind het wel knap dat u (bijna 60) het in het latijn gedaan hebt. Ik meestal geen tijd of zin om het woordenboek te pakken, want mijn nederlands-latijnse woordenschat is nogal belabberd. |
Hier moet hulp van Gothic bij te pas komen!;):)
|
De beste
lichaamsgeur is geen geur Ik stink. Waar echter is er stank in mij? Alles is niets Alles is niets Ik denk dus ik ben stom Ik stink dus ik ben een vagina? het vuur van de woede de liefde van de Godin mijn borst staat in brand! mijn borst brande de Godin met vuur van liefde en ...de tekenen van het hebben van een vader geef me een vader geef me een God geef je een reden te leven een reden te leven een reden te leven met liefde als reden leef ik nu |
Tss, nou wou ik het net gaan vertalen, goede oefening ;)! Maargoed, om op het gedicht te reageren; grappig dat je dit onderwerp zo hebt verwoord. Na de vierde strofe vind ik je gedicht eigenlijk pas echt goed worden, de eerste vier strofes spreken me gewoon niet zo aan. Taaltechnisch zit het naar mijns inziens goed in elkaar, ik kan zo snel geen grammaticale foutjes ontdekken :). Leuk gedaan (Y)!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |