![]() |
boxen in xp
Hallo! kan iemand mij helpen met de vraag waarom mijn boxen niet meer werken ik heb net xp home editie geinstalleerd! ik kan ook nergens in het configuratiescherm iets vinden over waar en hoe ik ze opnieuw kan laten opzoeken? Iemand een idee?
|
Waarschijnlijk bedoel je hoe je je geluidskaart moet configureren. Dat is eigenlijk heel eenvoudig, even uitzoeken wat voor geluidskaart je hebt en dan van de site van je leverancier de nieuwste driver halen en die "inladen" in windows via de "nieuwe hardware installeren" functie in je configuratiescherm...
|
ja dat had ik ook al bekeken maar ik kan de geluidskaart niet vinden er staat alleen maar muis, scanners en camera's, telefoon modem print en faxopties, spelbesturingen en toetsenbord???????????? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staat je volume in windows niet gewoon uit?
|
nee dat ook niet ik heb net ontdekt dat xp de geluidskaart inderdaad niet herkent maar op de bon van de winkel staat dat het een diverse geluidskaart is van diverse fabrikanten! daar kan ik dus niks mee? als iemand een idee heeft hoor ik het graag en hoe krijg ik anders xp van mijn computer zonder dat 98 wat ik daarvoor had weggaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
?
Als er een geluidskaart in zit, dan is de mogelijkheid redelijk groot dat WindowsUpdate er drivers voor vindt, indien deze nog niet geïnstalleerd zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |