![]() |
op de pilletjes op school
wie heeft dat wel eens gedaan??? ik zelf niet ik zou helemaal gek worden. voor de mensen die het gedaan hebben hoe was dat???
|
alleen herbals..
|
alcohol, wiet en herbals
en die laatste alleen omdat ik de dag ervoor uit was geweest en veel te moe zou zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
ghehe, straalbezopen in de les zitten is wel leuk :D:D:D beter dan stoned zijn, maar wederom: je moet het niet te vaak doen |
Citaat:
speed lijkt me nog beter, aangezien je dan zin in school krijgt.. hmm....idee |
mwoah nee, het gezeik van iedereen en alles maakt het wel minder leuk..
|
Citaat:
|
hahaha waar dit forum al niet goed voor is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nee, je verbergt zo'n geur niet.. na één bier valt het mee gelukkig |
Citaat:
en als je naast een paar vrienden zit komen anderen het (als het goed is) niet te weten, of prop een pakje kauwgom in je bakkes |
Citaat:
en me vrienden denken helaas niet in alles hetzelfde.. of ja..helaas misschien zijn ze slimmer. |
Citaat:
ja, het is wel leuk voor een keertje. maar het schiet niet echt op |
neh alleen alcohol en wiet
en mja ik denk dat ik ook gek zou worden, met wiet vind ik het al niet echt super en met alcohol word ik de les uitgezet in de zin van wooow whahaha irritant druk vervelend blaat |
Citaat:
echt dronken rondzwabberen...pff...haha lijkt me eigenlijk achteraf zwaar klote |
Alleen van de vorige avond alcohol en herbals.
Blowen is iets om naar uit te kijken voor na school. |
herbals ja, anders overleefde ik naar mn idee school niet, maar na een aantal weken ging het ook wel zonder.
ben wel uit lowlands gelijk door naar school gegaan, moest me zelfs haasten toen ik thuis was om op tijd op school te komen :/ die nacht niet geslapen en wel lekker feestje gevierd enzo.. als ik niet zo vermoeid was geweest was het denk ik wel een stuk fijner geweest dan nuchter op school. maar nu zag ik wolken neerstorten en de lijntjes op mn papier vervaagden en werden onderbroken omdat mn papier oplichtte. dat was echt vaag. |
hebben herbals een goed effect? of is het maar voor de helft ofzow? kan je het vergelijken met xtc?
|
neuh, ik heb gehoort dat xtc en herbals ander soort effect hebben en xtc is ook een stuk heftiger.
|
hmmmmmmmz, die grote pupillen vallen wel erg op, en het niet stil zitten en alleen maar willen praten brengt je nogal snel in de problemen :p
|
Citaat:
|
Heb mijn vorige schoolonderzoeken permanent aan de xtc gezeten. Het is niet fijn, aangezien er verwacht word dat je oplet en je concentreerd, terwijl dat dan (bij mij) heel moeilijk gaat.
Wel hoge cijfers gehaald, maar denk niet dat het daardoor komt. Toch meer iets dat je gebruikt in je vrije tijd als niemand iets van je verwacht. |
'k ben eens apestoned naar school gegaan, dat was wel oke. En nieuw :D
En in de tweede of derde ben ik naar school gegeaan terwijl ik aan een narush van een of ander kruidig goedje zat, waardoor alles ineens heel plottend en samenspannend overkwam. Uiteindelijk werd ik gek van mezelf en heb ik mezelf in de bieb verstopt, totdat de pauze was afgelopen. Wat ik me nog donders goed herinner: bij engels: "Katja, wil je even een stapel proefwerkblaadjes gaan halen bij de congierge?" "En dan gaan jullie zeker de geweren klaarzetten om me kapot te schieten als ik terugkom, he?! En die proefwerkblaadjes, waar gebruik je die wel niet voor? Stuur je ze op naar de geheime dienst, zodat ze allemaal dossiers over mij aan kunnen leggen? Nou, je krijgt me toch niet!" :o :D Ik was zo paranoide... :o |
hehehe :D
|
'k riep op een gegeven moment "vuil stel smiechten" en rende de klas uit, om me vervolgens (weer in die bieb :D) te verstoppen. :o
|
whaha lol, zeker daarna nog vage reacties gehad van klasgenootjes...
|
juh, ze vroegen of ik werkelijk zo geschift was of alleen maar mijn best deed. mijn reactie was uiteraard dat ik gezond achterdochtig was, omdat zij allemaal kwaadaardig waren. :rolleyes: verdomde, achterlijke logica. :D
een persoon heb ik in zijn gezicht gemept, omdat ze zei dat ik blauwe ogen had. :confused: |
hm misschien toch wel een beetje geschift? hehe :p
|
op school gebruikte ik normaal enkel wiet, alcohol, speed en coke.
maar je hebt het over pilletjes... ik heb vroeger eens xtc genomen op school en mijn klasgenoten riepen mijn naam tijdens de les en zeiden luid: 'gaat het nog?' en iedereen lachen maar de leraar wist van niks. ik was aan het doorslaan en voelde me echt niet op mijn gemak... (n) 'k heb het nooit meer gedaan. liever een lijntje speed of coke tijdens de les. |
M'n goejste vriendin heeft haar HAVO-examen met speed op gemaakt :rolleyes:
Ikzelf neem héél héél sporadisch een pilletje/ snuif onder schooltijd... (In het kader van 'ff wat moed insnuiven' :p *grapje*) doeiii |
Citaat:
heeft ze t ook gehaald of niet? :) |
Citaat:
(ze zat alleen 2 uur met haar benen in de lucht ipv op de grond ;) ) |
das niet d goede instelling dus :nono: :p, met een betere instelling had ze dan makkelijk vwo aangekund :)
|
bwooaah Vlooienband, dat ze jou niet meteen in een zwaar begrendelde wagen naar een inrichting hebben vervoerd :D
|
Citaat:
wel cool verhaal though :cool: (y) |
Citaat:
midden in de klas tijdens een video:" joooo, check die Sjoerd stoned zijn " (n) |
Dat had ik in de derde ook, zat ik nog op vwo bij allemaal klote stuutjes ( nee ik zeg niet dat vwo'ers stuutjes zijn, maar die klas waar toen in zat wel ) en die deden dat ook altijd.
Nu zit ik in een klas vol emt mensen die zuipen, blowen, slikken en weet ik veel wat. Veel beter ( hoewel ik niet vaak wasted op school ben ) . |
idd in de derde..
toen was het vaak zo dat andere lui dat riepen en dom gingen doen, zwaar irritant. |
Citaat:
nee, naar de schoolpsych :o |
volgens mij weten de leeraren wel flink dat ik altijd gaar in de les zit maja misschien denken ze wel als die jongen maar stil is en hij nog goeie punten haalt dan is het goed en dat doe ik ;)
|
Citaat:
en die schrok zich zekers een rotje? |
DAt mensen dom gingen doen en lope schreeuwe dat je stoned of dronken was flikten ze bij mij altijd in de brugklas en in de 2de op mijn ouwe school,op me nieuwe school waar ik nu een jaar op zit blowt zo n beetje 2/3de van de school en in onze klas zijn ook een stuk of 5mensen die blowen dus heb je geen gezeik mee. :)
Maar neen ik heb geen pillen of wat dan ook tijdens school gedaan,alleen alcohol en wiet. |
Citaat:
Docenten kunnen zeuren, maar schoolpsychs... dude!:| |
nooit gedaan, wel geblowed, maar ach, ze dachten toch wel dat ik stoned was ook al had ik niks gehad :s
|
VOor het niet ruiken van alcohol: wodka, kan makkelijk in fles water en tuik je niet.
Ik heb al heel wat opgehad naar school. Ik herinner me vooral veel gezeik en nogal wat runs naar de plee om daar een partij te grienen/lachen/.springen/... en dan weer rustig naar de klas te komen. Soms keken de leraren wel raar, maar ze waren al wat meer gewoon van me :D. |
(y) ja ik wel hoor enne was wel te doen, ligt een beetje aan jezelf.
alleen zou het wel met mate(n) doen om daar in je eentje te zitten is niet zo boeiend. :evil: :evil: |
ik denk dat ik ook een paar speedpilletjes voor mijn examen ga halen :P lol
aan het begin van het jaar ging ik altijd élke dag om 8 uur met een paar vrienden wat blows roken... maar dat hebben we nu maar afgeschaft sinds een maandje te weinig geld :S maarre, mutant, dat is een goeie tip van die wodka *wodkafan* :P |
Nooit gedaan, zou het ook niet doen.
In tegenstelling tot weed en alcohol, vandaag nog dikke joint en wat bier gedronken. Wel space trouwens, je bekijkt het anders en het spoort gewoon echt niet, (bijna) allemaal compleet nuchtere personen en zit je er dan zo bij. Vooral mensen observeren is space als je under the influence bent, wat heb ik gelachen vandaag. Vorig jaar klasgenoot snoof laatste periode van het jaar elke dag speed, die gast moest het jaar weer helaas opnieuw doen. Maar even weer on-topic, je moet het zelf weten of je pilletje doet natuurlijk, maar ik doe zoiets liever in mijn vrije tijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |