![]() |
waar erger jij je aan bij het uitgaan
en dan bedoel ik dus muziek , ik vind die softe nummers enz minder , wil je net gaan springen enz , heb je veel energie , draaien ze fransbauwer remix ofzow , das bale :)
|
ik ga niet naar gelegenheden waar ze frans bauer remixen draaien :rolleyes:
|
grease, en te langzame muziek waar je niet op kunt dansen
jaja ik dans :cool: |
Citaat:
|
muziek --> Nachtleven en Festivals
|
als ze 'stampmuziek' gaan draaien. En dat er dan daadwerkelijk mensen naast me gaan stampen.
en te corny nummers, paradise by the dashboard light, grease.. normaal.. :nono: |
Citaat:
Muziek zelden, kan veel hebben. |
Ski-hut muziek en Nederlandse muziek
Kom verder niet meer op plekken waar ze dat draaien dus waar maak ik me eigenlijk druk om |
Citaat:
Ik erger me aan: drukte prijzen muziek mensen Wil niet zeggen dat ik me altijd erger hoor, maar als ik me erger, is het daaraan. |
Mensen die echt nergens voor terugdeinsen tijdens een optreden... bij the Datsuns en Audio Bullys op Lowlands was zo'n vent (dronken probably) die dacht dat iedereen zin had met hem een pit te beginnen, dus begon ie heel lomp tegen iedereen aan te beuken....op dat moment kan je ze wel schieten!
|
handtastelijke mensen
zoenende mensen op de dansvloer kringen op de dansvloer drukte arrogante mensen mensen die heeehooo gaan roepen en t ergste: slechte muziek |
Citaat:
|
nuchter zijn
|
^ach ja, toch iemand moet er mee beginnen en als zo'n vriendengroepje daar dan zin in heb, waarom niet?
heuh, ik vind het niet chill als er bagger muziek wordt gedraait, maarja das dus ieder zijn smaak. In mijn geval uhm van dat overdreven gothic, hiphop, van die carnavalsachtige zooi. Ook kut, van die mensen die zich aan mij irriteren, omdat ik volop uit me naad ga...ja mag ik ook ff, ik ben hier niet om te hangen, dat kan ik thuis op de bank ook wel. |
Citaat:
|
overvolle cafes/discotheken waardoor ik last krijg van claustrofobie...
mensen die opeens voor je neus blijven staan... mensen die stil blijven staan op de dansvloer... |
Lui die je aanspreken/versieren als je daar helemaal geen behoefte aan hebt.
En drukkende mensen op de dansvloer of mensen op de dansvloer die niet dansen en dus kostbare ruimte innemen :P |
-Ruziezoekers
-Meisjes die op me afkomen en vragen of ik hun vriendin leuk vindt (die ergens in een hoekje staat te giegelen) -over het algemeen de muziek -soms de vervelende sfeer onder de eerdergenoemde ruziezoekers, bij het naar huis gaan.. |
ja ruziezoekers, te dure drank, te vol (dat je niet ken dansen en met je biertje in de lucht), streng beleid, saaie bezoekers, muziek te zacht staat, bijna geen mensen etc.
|
Mensen die geen zin hebben om een pit te beginnen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En ruziezoekers in alle vormen, verschrikkelijk. |
Citaat:
|
- dure drank
- nepgangsters - dorpshelden - nuchter zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vervelende (lees R&B of rap/hiphop) muziek, op een vervelende manier dronken zijnde mensen, allochtonen (ja nogal hard, maar ik erger me gewoon aan die gasten tijdens het uitgaan, kan er weinig aan doen), wijven die iets van me moeten terwijl ze boven hun stand leven.
Gelukkig is voor de bovenstaande problemen de Studentenkroeg uitgevonden. Culminatie is natuurlijk De Studentendiscotheek à la de Woo in Utrecht, waar je alleen binnenkomt met collegekaart (of connecties) en waar je tenminste onder OSM bent. |
Citaat:
wat voor muziek draaien ze daar eigenlijk? |
- Ruziezoekers / opgefokte mensen
- Zeikertjes die "bang zijn" te veel geld uit te geven - Portiers die je zonder een reden niet binnen laten - En wat muziek betreft: te veel R&B hoeft voor mij niet, af en toe een nummertje is leuk, maar niet een kwartier lang of zo |
Citaat:
Citaat:
*mensen die ruziezoeken. *Slechte muziek. *mensen die je aan te lopen staren als je aan het dansen bent. |
Citaat:
|
Kapotte/lege sigarettenautomaten irriteren mij mateloos. Net als mensen die elkaar ontzettend aan het aflebberen zijn. Ook erger ik me mateloos aan mensen die te veel gedronken hebben, aan lompe boeren, aan lelijke wijven die denken dat ze knap zijn, enz, enz.
Gelukkig laat ik het mijn uitgaan niet verpesten. |
Citaat:
same here |
Kutmarrokanen die ruzie beginnen te zoeken. Denk aan: Onderscheid kutmarrokanen en nette marrokanen. Ik ben maar een klein beetje racistisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zorg ik er gewoon voor dat ik alleen naar gelegenheden ga waarvan ik eigenlijk wel weet dat daar geen irritante muziek gedraait wordt. |
ik erger me niet aan de muziek, ik kies de goede discotheken uit of als ik de muziek wat minder vind dan ga ik even wat drinken ofzo...
er is bijna geen muziek die ik echt slecht vind.... |
De polonaise. :mad:
|
R&B.. :rolleyes:
|
Citaat:
this is going to be a weird day.. |
Citaat:
|
Citaat:
Staat nog een andere topic over hier. |
Citaat:
|
ik vind mensen die een pit beginnen echt :nono: :o (y)
|
On-dansbare muziek.
|
Vieze jongens :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |