![]() |
Waarvoor gaan jullie uit?
Waarvoor gaan jullie uit?
om een lief te ontmoeten of om lekker te dansen,gewoon voor de gezelligheid of om de buurt onveilig te maken, (ik verzin ook maar wat) Tell me! |
Gewoon voor de gezelligheid. Lekker dansen en je ff laten gaan na zon week vol school/werk.:D
|
Juist
|
lijkt me duidelijk... als je uit gaat om een vriend/vriendin te krijge *om het maar ff zo te zegguh* denk ik dat je niet echt kan verwachten dat het iets word dan haha...
verders lijkt het me duidelijk dat je uitgaat om de lol tenminste ... ik wel..:D :p |
kansloos zuipen
|
omdat ik het geil vind !!!! :eek:
|
Voor de gezeligheid. En daar heb ik bier bij nodig (echt zielig, maar de waarheid). Lekker headbangen op muziek en als het dan mee zit met mooie dames praten. Maar meestal rennen die voor me weg.
|
Woei, ik kan niet meer zonder uitgaan!! Tis voornamelijk voor de gezelligheid hoor! Wat moet je nou thuis doen? Ik kan in het weekend gewoon niet eens meer thuiszitten!!
Aangezien mijn liefdesleven prut is en ik er geen vertrouwen meer in heb dat het ooit nog goedkomt, ga ik niet echt voor de liefde. Bovendien willen die mannen die ik ken toch allemaal hetzelfde van me en daar heb ik toevallig ff geen zin in [mmm, ik ben ook veel te kieskeurig] Magoed, kortom, ik ga voor het sfeertje!! Zoentjes en xusjes |
Gewoon gezellig met vrienden een biertje drinken, soms om te dansen, heeeeeel soms om kansloos te zuipen(pleonasme toch?)
|
Lekker voor de gezelligheid. Zie ik tenminste iedereen weer die ik door de weeks niet zie.
|
Daaansuh denk' :cool:
|
gewoon ff lekker dansen en lol maken
|
Ik ga lekker voor de gezelligheid, met een stel vrienden, in t weekend lekker schik maken na een drukke week school.
|
Om ergens mijn energie in te stoppen (je-weet-wel zo na een een vermoeiend weekje school)
Ook natuurlijk om sociale contacten op te doen :D |
Music is the answer :o
|
om te dansen en het is kei gezellig :)
|
Citaat:
|
echt absoluut om te dansen! een lief heb ik al! :D
|
Gewoon puur voor de gezelligheid lekker dansen beetje mensen kijken gezellig kletsen met andere mensen.
|
euhm, om lol te maken met je vrienden, lekker te drinken, te dansen...
|
FF offtopic
Ik haat het woord LIEF!!!! in plaats van vriend/vriendin. chick or sometin' like dat |
Gewoon voor de gezelligheid
|
kep al een schatje dus ik ga uit voor de gezelligheid en om gewoon weg te zijn met me moppie
|
Citaat:
|
Voor de gezelligheid...
Van te voren bij vrienden vast "indrinken", dan uit gaan, en als we terug komen nog ff een afzakker nemen... En dan was het kei gezellig... In het begin van de avond is het super druk, maar na half 2 is het rustig, want dan moet iedereen z'n meidje terug naar huis brengen, dus dan is het rustig, hebben we alle ruimte om flink uit ons dak te gaan! |
Citaat:
maar ik ga gewoon altijd uit om te feesten, ik bedoel gezellig hebben kan idd wel in een discotheek, maar volgens mij kan je dan beter thuisblijven want dan versta je elkaar nog een beetje. Nee ik ga gewoon om te stampen! |
Gewoon gezellig drinken (zuipen) met vrienden
|
GEWOON LEKKER VEEL FUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
that's it... in 1 woord gezegd :D |
om te zoepen poepen en over de mannen heen te kroepen
|
Dansen!!
Ja en gezelligheid sluit daar bij aan hehe:) |
voor de gezelligheid
|
Het slappe ouwehoeren met bekenden, leip doen om de kleinste dingen, lachen, dansen en als het een btje uitkomst sjansen!
Maar gezelligheid en lol staat duidelijk op numéro uno! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |