![]() |
Patrick Wolf
ik had er laatst eens wat van gedownload, en het klinkt wel oke. volgens mij gaat die gast het nog ver schoppen. het is een beetje een mix van electronica en folk. anderen omschrijven hem als de mannelijke björk. hij stond dit weekend nog op London Calling.
wat is jullie mening over dit, volgens sommigen, wonderkind en zijn muziek ? |
oh wat leuk een topic over mijn wolfjeee !
hij is zo leukkk ik vind de muziek zelf echt heel erg leuk, blood beat & the childcatcher, en dan die bliepliedjes zoals paris , erg leuk er zitten ook vervelende slome liedjes bij, maarja en ik heb em helaas afgelopen weekend moeten missen omdat het uitverkocht was :( |
wol-fie wol-fie!
:cool: :cool: :cool: |
Wat leno al zegt, de electroliedjes zijn leuk maar de meer folkachtige dingen zijn vervelend en hij moet 't imho ook al niet echt van z'n schone stem hebben.
|
ah niet waar ! :nono:
hij is zo kinkie met die hoepel <3 en kijk hier eens http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=384729 en hij draagt tenminste een sjaal |
-kut-
|
onderbouw even ja, :rolleyes:
|
ok.
-kut- want: daarom |
hmm, die heb ik op london calling gezien ja, ik kende het niet, maar vond sommige dingen wel leuk. en hij speelde ook nog viool, dus dat maakt veel goed. :)
|
ik vind het zelf trouwens niet echt geweldig. sommige liedjes zijn wel leuk, maar ik zou er geen cd van kopen.
|
Citaat:
en om poorleno te irriteren uiteraard maar sowieso niet al te boeiend |
+ hij is layluck :rolleyes:
|
hij is leuk, ja!
|
Neen het is een potsierlijke kerel, schuine scheidingen ten spijt.
|
nou toet,
wat is er weer veel aandacht voor wolfjeee en het album is gewoon te beluisteren bij de luisterpaal helemaal onderaannn |
He ik ben ook lelijk maar niemand zet mij op de luisterpaal?
|
heterohumor :rolleyes: (n)
|
Wacht maar kindje als ik een sjaal heb ben je niet meer van me af te slaan.
|
als je zo doorgaat ben je het niet eens waard om een sjaal te dragen, homotje !
en nu ontopic want anders gaat dat mooie topic nog eensch dicht! :nono: |
hey trutjes, doe eens niet zo lullen heej :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |