![]() |
Dat had nou niet gehoeven! (teveel van het goede)
Zit ik te zeppen, zie ik Simone Kleinsma in een bad zitten in PaPaul van Paul de Leeuw, ze zingen een duet en Paul kleedt zich uit en het is duidelijk dat hij bij haar in bad wil gaan zitten. Hij werd van achter gefilmd, dus toen dacht ik, ok dat kan nog wel, al was zijn achterwerk niet al te charmant. Maar het onverwachte gebeurt, terwijl hij alles uit heeft en in bad wil stappen, verandert het camerapunt en zie je hem, naakt van voren, in bad stappen. Je zag dus alles :eek: en toen dacht ik: dat had niet gehoeven...
Wat gebeurde er bij jou recent waarvan je dacht: dat had nou niet gehoeven...? :D |
mwa, ja ach , dit verhaal...
had niet gehoeven... |
WTF!! Screenshots!!! :eek:
|
Dat er iemand bij mij in de klas begon te braken over zijn proefwerk natuurkunde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:| Ik heb nog even naar dat programma zitten kijken, maar gelukkig niet op dat moment :o
|
Citaat:
ik zou echt 3 dagen niet meer bijkomen van het lachen :D |
Neh, de laatste tijd niet.
|
Ik kreeg geld van m'n oma.
|
hij was een beetje klein, zeker in verhouding met de rest van zijn lichaam :p had idd niet gehoeven.
|
Het sluiten van het vmq-topic :(
|
Citaat:
hmm, aangereden worden door een breezahslet op een scootah |
Een topic dat helemaal gewijd was aan wat ik wel niet in bed zou doen. :nono:
|
meer dan een maand zonder internet :o (n)
|
Ik heb het ook gezien en vond het eigenlijk wel grappig :D
(niet dat ik Paul de Leeuw graag naakt zie, maar dat ie gewoon ongegeneerd zich uitkleed op tv. Het interesseert hem echt niks) |
lijkt wel een beetje een 'man bijt hond' reportage, dit topic
|
Ik was op een of ander vaag feestje, kotst er iemand over mn tas heen :eek:
|
Dak gisteren verdorie het 9de uur samen met de rest van de klas moest nablijven terwijl ik geen ene ********************* had gedaan :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Naar de wc had niet gehoeven
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |