![]() |
komende vrijdag: Breakcore a Gogo @ waterfront
BREAKCORE A GOGO!!
Doormouse (USA), Bong-Ra, FFF, Dionysos, Assassin Speciale gast tijdens deze achtste BCGG is niemand minder dan USA's Doormouse, een absolute topartiest en producer op breakcore gebied. Hij werkte met o.a. Venetian Snares, en bracht zijn dansbare mental breaks uit op o.a. Planet Mu en Tigerbeat 6. Zijn stijl ontwikkelde zich van koortsachtige hardcore naar meer jazz-geöriënteerd experiment. Regulars Bong-Ra, FFF, Dionysos and Assassin brengen u vanavond full-force dancehall, ragga breakcore orientated mash-up sets. aanvang: 23:00 Entree: 6 euro Wie gaan er nog meer? |
Nee.
|
toevallig wel ja
|
maar zag dan trouwens meteen wàt er dan precies is, het blijft zo lekker vaag op deze manier
ik denk dat er heus wel een boel mensen zijn die hierin geinteresseerd zijn, maar als je niet zegt wat eht is, tja, dan trek je weinig aandacht.. BREAKCORE A GOGO!! Doormouse (USA), Bong-Ra, FFF, Dionysos, Assassin Speciale gast tijdens deze achtste BCGG is niemand minder dan USA's Doormouse, een absolute topartiest en producer op breakcore gebied. Hij werkte met o.a. Venetian Snares, en bracht zijn dansbare mental breaks uit op o.a. Planet Mu en Tigerbeat 6. Zijn stijl ontwikkelde zich van koortsachtige hardcore naar meer jazz-geöriënteerd experiment. Regulars Bong-Ra, FFF, Dionysos and Assassin brengen u vanavond full-force dancehall, ragga breakcore orientated mash-up sets. aanvang: 23:00 Entree: 6 euro bong-ra... hebben jullie hem gezien op lowlands?? zo vet was dat |
Nee, want waterfront is kut.
Ze hadden echt de Vlerk moeten blijven, en niet naar deze nieuwe locatie moeten gaan.. Nu is het niets meer. :( |
Leuk.
Nee ik ga weer es niet :P |
Citaat:
|
Citaat:
eerlijk gezegd vind ik het er wel een stuk beter op geworden, sfeer is alleen niet alle avonden even leuk meer ;p vlerk was wat knusser ;p |
Dag erna ga ik wel (Buurtsuper)..
Heb niet al te veel geld, dus denk geen Breakcore.. |
Citaat:
dat rijmt |
er staat geen datum bij?
|
Citaat:
|
Fuck... ja, breekkoor a go go is dope, maar heb geen centen. :\
(en zondag nog concert in A'dam. :S) |
valt me tegen, had wel wat meer verwacht :)
|
mja ik zou wel wille, maar helaas geen geld
|
komt gij uit rotterdam(omstreken) dan?
|
uh nee mot dat? is denk ik 1,5 uur met de trein ofzo
|
mjuh....moet niet nee, was simpelweg een vraag.
|
ow oke hehe dat kan geniet ervan en dan BAM
lalala maarja veel plezier iedereen :D |
ik ben er
wel vantevoren even oordopjes kopen |
Ik zal er zijn, samen met een aantal anderen van het forum. Doormouse (y)
Kan niet wachten |
ik ben er ook :D maar da's standaard :D
|
dus als je iemand zeehond hoort zeggen, de gene die er op reageert, dat is ik :D
|
Citaat:
|
zeg ik niks :|
|
ik vond het heel gezellig
vooral die after in het slaakhuis maakte dat ik een echt gemeinschaftsgefühl ontwaarde |
Citaat:
after in slaak niet meer gegaan, geen zin meer, maar wel gezellig op een speeltuintje gehangen :D (y) |
gheh, het slaakhuys raakt ook steeds bekender :p :|
|
slaakhuys is ook een van de mooiste kraakpanden van rotterdam (y)
en af en toe lekker eten :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |