![]() |
In welke vakken op school ben je beter als je stoned bent?
N.a.v. reply's in een andere thread, een nieuwe thread..
Tell me :) |
echt geen enkele...
|
hehe filosofie :)23
hm nee, ik denk eigenlijk geen enkele. zou ook wel een beetje krom zijn. |
hm ik eigenlijk ook wel in wiskunde
voor de rest werd ik nergens beter in |
gym iig niet...
verder ook niks.. |
wiskunde?!
hm, lijkt me juist dat je al je berekeningen weer gelijk vergeten ben. ik kan tenminste voor geen meter rekenen als ik geblowd heb. nou kan ik dat sowieso niet maar daar ging het niet om. en ik ben ook nergens goed in als ik stoned ben, ja eten en slapen. |
Economie ..
|
Citaat:
|
geen, ik krijg dan niets mee
misschien als ik filosofie zou hebben |
Ik heb vrij veel vakken, ik denk dat ik bij levensbeschouwing en filosofie goed zou scoren in zo'n toestand, binnenkort maar eens even uitproberen... ;)
|
Tekenen wellicht, als je een opdracht hebt waarbij je je fantasie goed moet gebruiken :o
|
Citaat:
|
alles waarbij ze me gewoon laten doen
een taak en me met rust laten |
Citaat:
|
Is dat echt zo dat het je creatieve geest stimuleert, ik heb eerder het idee dat alles gewoon veel cooler voor je geest overkomt.
Als ik iets maak als ik stoned ben vind ik het meestal helemaal geweldig maar als ik het de dag erna bekijk denk ik omg wat een rotzooi. |
wiskunde, frans, economie, tekenen, anw, pauze, ja, blowen op school doet mij wel goed ;)
liefkleinmeisje, waz met 23? |
geen enkel vak.
wel beter in de leraar pesten en sfeer in de klas brengen. :D als ik pep ophad dan was ik wel de beste in sport maar dan ben je natuurlijk niet stoned. |
nee man, ik kan en wil niet iets voor school doen als ik stoned ben...
|
natuurkunde (y)
nou niet beter maar wel even goed, bij de rest word ik alleen maar slechter, daarom doe ik t ook nooit, stoned op school |
maatschappijleer, flink stoned discussieren :P .
|
Filosofie!!!!!! (ik win die debatten/discussies met gemak:D) CKV ook wel, en als we gaan praten bij maatschappijlleer.
DNY |
^pff dat snap ik echt niet hoor, dat je beter kan lullen met maatschappijleer of filosfie ofzo.
als ik goed knetter ben, is praten zowiezo moeilijk, te zwaar om me bek op te trekken. En als ik wat zeg, verspreek ik me vaak en praat ik sloom. Of ik heb hash gerookt en dan lul ik wel veel en druk, maar waar gaat dat over he, echt 1 en al gelul. |
Als ik echt HELEMAAL apestoned ben kan ik niet meer lezen, laat staan een vak. En wiskunde kan ik helemaal niet. En ik vind het prachtig om in mijn wiskundeboek te lezen/kijken als ik knetter ben...ZOoooooo slim zijn die mensen :D
|
Citaat:
als ik eenmaal begin te praten komt er alleen maar een onsamenhangend verhaal uit waar niemand geen fuck van snapt. en dan kan ik rustig vragen: "zijn jullie dom ofzo?" |
Wiskunde.
|
Citaat:
Hm nee ik ben me er meestal wel van bewust dat ik slap lul, alleen ik kan er gewoon niet mee ophouden...hm ik merk het ook duidelijk aan de reacties van mensen hehe die zijn nogal comisch zo af en toe :D |
pauze
pff nee onzin, af en toe heb ik meer ideeen als ik stoned ben, maar stoned zijn is geen garantie |
Levensbeschouwing,
Vooral als ik werkstukken moet maken voor dit vak. Lekker beetje lullen over de wereld en oorlog en alles wat met menswaardigheid te maken heeft... :D |
pffff, wilde net over rpg beginnen maar de meesten weten natuurlijk niet wat het is.
nouja, als we gaan RPGen wordt iedereen natuurlijk steeds stoneder incl. dm.. dus op een gegeven moment weet niemand ooit meer wat te verzinnen en valt het een beetje dood en gaan ze stomme dingen doen. en omdat ik niet blow tijdens, ben ik meestal de enige die zich dingen van de vorige keer kan herinneren :D bij de vorige party was ik wel stoned tijdens, was niet de enige, maar iig. dat mocht op een gegeven moment niet meer omdat de anderen dat irritant vonden. dat waren grotendeels niet-blowers namelijk.. dus ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ergens goed in bent als je stoned bent :p |
^nee ik snap er nog geen fuck van
|
Grafisch,nou moeten we allemaal dingen doen op pc met powerpoint,excel enzo om te oefenen naast llustrator,indesign en photoshop maar powerpoint en excel is vet simpel maar als je stoned bent ga je vet snel die opdrachten doorwerken en ben je vet snel klaar met die onzin. :D
of als je voor een opdracht 2uur ofzo eerst moet schetsen en werktekningen maken dan ken je ook lekker eerst jointje roken en dan rustig aan alles lekker doen met je discman op je kop. :) |
Citaat:
maar aan je verhaal te zien heb jij het over echt (a)D&D'en. Ik heb eht wel is gedaan en weet er wel wat vanaf enzo. Tis op zich wel grappig alleen doe het maar heel soms. 1d12 enzo, save roll, initiative enz. enz. |
Citaat:
maat tkomt op hetzelfde neer voor mn verhaaltje :p |
Ja vampire kan natuurlijk ook, maar khad geen zin om alle rpg's op te nomen. En D&D is volgens mij zo'n beetje wel de meest gespeelde, dus daarmee had ik het meeste kans :D .
|
Contemporaine Geschiedenis
en op de middelbare school: Maatschappijleer |
Citaat:
|
Citaat:
zo gevarieerd speel ik niet. keertje earth dawn ook, maar daar blijft het wel bij. met van die fantasy RPGs ben ik altijd een half-orc of iets wat erop lijkt :p |
jaaaa idd ckv, schetsen maken :D 25 schetsen, moderne kunst-achtig moet t zijn :D, maar ja ik heb de eesrte 2 uur ckv en voor 8:10 een blow roken trek ik volges mij minder goed, ook omdat ik me ontbijt altijd oversla en op school ontbijt na t 3e uur dus ja
|
Citaat:
|
Management en Marketing:
Gerichte discussies (adhv een rollenspel) voeren. Echt helemaal door het lint gaan over iets waar je niet eens achter staat :d. |
Citaat:
Wiet komt m'n intelligentie -voor zover ik daar over beschik- niet ten goede :rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
alleen van die achterlijke characters enzo :p hou meer van vampire ;) |
:D communicatie, ik ben veel aardiger als ik wat gerookt heb
|
Beeldende vorming.. Het bevordert de creativiteit :)
|
GUI (graphical user interface)
Webdesignen gewoon de vakken waarin je met kleuren en vormen werkt :) |
Ik heb nog nooit geblowd tijdens schooltijd, maar als ik met een vriend heb gerookt wordt ik vaak wel erg goed in natuurkunde en begrijp ik daar veel meer van. Dit heb ik trouwens alleen als ik puur heb gerookt en dus high ben ipv stoned. Ik kan me niet voorstellen dat je schoolprestaties verbeteren als je stoned bent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |