![]() |
nederlandse clanhost?
hallo iedereen :D
ik had een vraagje: toen ik laatst op het internet zat te surfen (je kent het wel) viel mijn oog op een banner van Fragism oid... na wat speurwerk ben ik eracter gekomen dat dit een gratis host is voor clans.. daarna vond ik er nog een: Iglob@l... en die was belgisch (andere americaans) dus dacht ik: zal ook wel een nederlandse zijn? right? nou.. die kan ik dus niet vinden! kan iemand mij helpen met zoeken? google doet raar.. dus... mzzl en bedankt! (y) |
Citaat:
www.ilse.nl www.altavista.com www.vinden.nl |
not helping! en die andere komen ook niet echt met opties!
|
Wat bedoel je trouwens in godsnaam met een gratis host voor clans? Wat is daar zo anders aan dan een normale hostingprovider?
|
google doet niet raar. jij doet raar met google.
|
Deed www.gamepoint.net niet zoiets?
|
Een vriend van me heeft een paar servers staan, maar ik weet niet of hij je er gratis aan wil helpen...
|
Je Bedoeld een gameserver
ik ken er wel een paar maar ik denk niet dat ze het doen. Een game server (priviate) kost gewoon veel aan dataverkeer en dus geld |
Citaat:
|
Klopt dat is ongeveer ook de prijs :P
Ik huur er 1 voor 30 euro in de maand :). ben er tevreden mee gen problemen als hoge ping altijd beschikbaar enz... |
Citaat:
|
Nou misschien niet alleen maar met zijn 12 wel ;)
Nee ik weet het het is niet de goedkooptste maar ik ben er tevreden mee Lag vrij enz... dus wat maakt die paar euro nou uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat dus gewoon om een webhosting account?
Misschien kan ik je wel helpen... Stuur me eens een PM... |
ga naar www.gecoties.com en vraag er een aan..
:p |
Citaat:
|
Citaat:
geocities.com natuurlijk :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |