![]() |
Amsterdam [Schilderij]
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=475533
gebasseerd op een foto, maar meer voor de compostie, dus het gin me ook niet om de gelijkenis, de lucht is wat donker uitgevallen op de foto, die is wat lichter en veller paars in het echt... |
Hm niet slecht. Leuke compositie, het is alleen iets te grof afgewerkt naar mijn mening. Ook jammer dat ik nu de kleuren helemaal niet goed zie zo, iets wat wel belangrijk is wil je de sfeer van de nacht goed weergeven.
Regel een goede cam man :> verder doop. ik wil meer stuff zien (y) |
Citaat:
|
Ik vind de weerspiegeling in het water uitermate goed!
|
Hmm.. geen mooie kleuren?
|
Fuck man... te bruut voor woorden.... dit wil ik echt nog wel aan de muur hangen in mijn kamer!
|
iets te grof idd, vooral de lichten zelf.. de weerspiegeling is wel heel goed (y) en ik vind de sfeer ook vet, alleen is het gat naast de kerk erg on-amsterdams.. maar zeker dope!
|
Echt heel vet gedaan (y)
Alleen de lichten vind ik wat te veel en te overdreven. Greetz :evil: |
vet (Y)
ik zou de foto wel is willen zien |
ik vind t wel vet dat t zo grof is
|
heel vet gedaan (ook al heb ik niet zo'n verstand van tekeningen)
maar vind het wel erg mooi !!! :eek: |
Citaat:
|
lekker grove kwastreek en wel aansluitend kleurgebruik :cool:
compositie is wel leuk, maar niet speciaal ofzo |
hmz... ik vind de foto een beetje vaag/onderbelicht/onscherp oid
k ben dit niet helemaal van je gewend.. ik ken jouw alleen maar met graffiti tekeningetjes :p anyway, lucht is mooi gelukt.. alleen past alles wat daar onder zit niet bij.. je hebt dus bovenaan een prachtige strakke lucht, met daaronder een grove kwaststreek t heeft iets aparts, maar ook iets onnatuurlijks (je kan het ook anders zien, dat de lucht niet bij de ondergrond past ;)) niet helemaal geweldig die combinatie, maar verder is ie strak |
heel mooi (y)
... ja heel mooi, niets op aan te merken |
die lichten had ik iets duidelijker mooier gevonden voor de rest vind ik de sfeer echt helemaal geweldig en het kleurgebruik ook absoluut top..
|
De lucht is absoluut top (y) !!!
Al met al errug (Y) !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |