![]() |
Numan is niet meer.
Jammer :(
|
Ik weet dat die gestopt is maar als je het zo leest jou topic titel lijkt het net of die dood is
|
Citaat:
Maar Numan geeft zelf aan dat ie heel misschien nog wel in Amerika wilt voetballen, maar die kans is zeer klein. Hij heeft een mooie carriere achter de rug, prima speler (y) |
Ik dacht dat ie al gestopt was... :o :D
Mja, was denk ik onze laatste echt goeie linksback. :( We wachten nog steeds op zijn opvolger (vooral bij Oranje). |
jah ach was toch een goede speler:)
had nog wel een jaartje of 2 door kunnen gaan denk ik... |
echt sonde, vooral voordat hij naar glasgow ging was hij echt goed. Hij voetbalt inderdaad al een tijdej niet meer zei hij, en daarom is de kans dat hij naar amerika gaat ook klein
|
Jezus.. schrok n beetje toen k de titel las.. Dacht dat je bedoelde dat ie dood was.. Had zoiets van hé.. "vanochtend stond ie nog in de krant met als titel "Gelukkig in Glasgow" maar gelukkig leeftie nog (y) .. Ben nooit echt een Numan-fan geweest.. Vond em tijdens WK 98 wel goed tot zn rode kaart (tegen Argentinié was dat toch?)
|
Bwah, hij had toch een rotkop. :o
|
Jammer dat hij is gekapt, het was een van beste linksbacks van de afgelopen tien jaar. Ik heb toevallig het interview gisteren in Langs de Lijn gehoord, maar hij mist het voetbal helemaal niet.
|
Da's nou jammer.
|
Citaat:
Jammer, ik vond Arthur altijd een goede voetballer |
Ja, hij was een goede speler. Ook in oranje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer voor hem maar ik denk dat hij zijn beste tijd gehad heeft.
Heeft ie eigenlijk nog wel bij het Nederlandselftal gespeeld sinds die in Schotland speelt? Sinds zijn periode bij de Rangers vrij weinig van hem gehoord. En was idd ook 1 van de laatste goeie linksbacks van Nederland. |
Citaat:
|
ja toen heeft ie nog gespeeld, maar heeft later bedankt, omdat hij zich volledig op zijn club wou richten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zlatani9: I thought it was a great joke. I'm still laughing by thinking at your joke... |
Numan is een echte Beverwijker ( net zoals ik ) Sorry nutteloze informatie... maar het is wel jammer ja... hij was echt goed :(
|
Numan, dat is het toch net niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |