![]() |
Bikini...
Aangezien we de zomer alweer bijna ingaan vroeg ik me af wat voor bikini (badpak) jullie hebben :)
En voor de jongens -> een boxer of ballenknijper? Ik heb een hele stoere turquoise :) |
blauwe.. Begint bij lichtblauw en loopt door naar bruin.. Bikini..
|
erm, blauwe boxer, maar die's al 6 jaar oud :s
kga de laatste jaren niet meer zwemmen |
eens even kijken:
zwarte string roze met paarse biesjes bikini met driehoektopje, shortje en bijpassende paarse string met roze biesjes (shortje is voor het zwembad, string voor zon en strand) vuurrode stringbikini paars zelfverbouwd stringbadpak witte zelfgehaakte bikini (op het voorfrontje na wel een beetje te doorkijk voor het zwembad...) dat was het denk ik wel zo'n beetje :cool: |
kep nog zon knalroze/paarse bikini van vorig jaar... maar die vind ik uiteraard niet meer leuk :D
Dus moet nog voor een nieuwe gaan sjoppen... ooit :) ik zwem toch zelden, dus boeit niet zoveel. Kvind zo'n driekhoekjes-bikini wel kjoet :) (met touwtje om je nek) |
Ik heb er nog geen!
En ik reis vrijdag al af.. :(... Vandaag gekeken in A'dam Centrum en Utrecht Centrum..Was allemaal niets of het pastte niet.. :mad: |
ballenknijper :rolleyes:
voor meisjes vind ik gewoon een zwarte bikini leuk, soms gecombineerd met een sarong |
Ik heb dit jaar twee nieuwe bikini's gekocht bij de Bijenkorf:
Een rose driehoekbikini (topje en normaal broekje) met felrood/rose biesje Dezelfde bikini in het lila met een turkoise biesje. Ik heb er nog meer, maar die zijn versleten en niet zo leuk meer. Twee dezelfde bikini's vind ik wel handig, heb je geen last van witte lijntjes. :) |
een wit lijntje is :cool: , meer dan een ziet er gewoon raar uit ;)
|
MMM:(
Ik heb vandaag de perfecte bikini gevonden bij de Bijenkorf (ja, bijenkorf...) Eeen rood broekje en een rood-oranjeachtig topje, met allemaal vormpjes en dingen. Hij's ontzettend mooi, het perfecte model.. Alleen, hij kost EUR. 59,- :eek::( Ik vind dat gewoon belachelijk, voor 2 lapjes stof.. |
idd die dingen zijn moeilijk duur voor wat je dervoor krijgt...:(
ik heb nix meer wat past :D maarjah ga tog nooit zwemmen dus koop geen nieuwe denk ik :p |
Citaat:
me, een zwarte oneillboxer met daaroverheen een short. (k heb een bordeaux rode brunotti en een geel/donkerblauwe gaastra) |
Citaat:
|
nou ik eraan denk, ik ga volgende week op vak. en heb volgens mij geen zwembroek :eek:
|
een kaki groene bikini... het bovenste is in bh-vorm en het onderste stuk is een shortje
|
http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/2/7/273730.jpg
dees vind ik mooi, zoiets wil ik maar hij's wel heel hoog opgesneden zie ik :o..mag iets minder zijn |
Ik heb een olijfgroene, maar ik wil een nieuwe. Dus het wordt of een hele mooie zachte roze van Benetton of gewoon een zwarte of een bordeaxrode, hoewel fluoriserend roze of gifgroen is ook wel oke, ach ik zie het wel :)
|
Ik heb een zwarte, rood/roze en een bruine driehoekjes bikini. Oh en nog een turquoise, maar dies niet meer zo mooi :).
(Enne.. wat is een sarong? :o) |
Volgens Merlijn is het een doek die je op het strand om je middel kan knopen :p ;)
|
Ik ben een rooie driehoekjesbikini met rose touwtjes. Eerst zaten er blauw/wit geruite touwtjes aan maar dat vond ik niet echt leuk, dus heb ik er rose touwtjes aan gezet :) Was maar €15 :D
|
ik vind dees wel mooi, daar zie je trouwens ook de sarong
http://www.chilla.nl/jellylime.htm |
Ik heb een zwarte tankini, maar ik ga daarbij nog gewoon een zwarte driehoekjestop kopen, of een paarse bikine, ook zo'n 3hoekjes geval. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
om m'n buik te verbergen :o ik heb ook nog oude bikini's blauwe groene roze donker blauwe maar die zijn allemaal beetje errrugg oud |
Ik heb een blauw-turqoise-groenachtige bikini met palmboompjes erop :D. Hij is leuk :). Het topje is een halter-achtig geval en het broekje met pijpjes.
|
Citaat:
Ik had 'm eerst ook, maar ik heb hem teruggebracht, omdat ik die halterbandjes een beetje breed vond. Nu heb ik een driehoekbikini met dunne bandjes, vond ik mooier voor als je een hemdje oid aan hebt. Maar die palmbomen zij nwel gaaf erop :D |
|
Een oranje driehoekjes-, en een leuke zwarte en een roze gewone.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft iemand recentelijk nog bikini's met lange bovenstukjes in de winkel zien hangen? Ik ben namelijk ernstig op zoek. Het liefst wil ik er eentje met een lang bovenstukje maar wel met cups maar dat kan niet denk ik.
|
Citaat:
Zonder cup overigens, dan moet je een badpak nemen denk ik. |
2 boxers in het zwart, eentje met witte randen en de ander beetje grijze randen.
Probleem is dat ze veel te groot zijn:D :D kan ik niet duiken raak ik ze kwijt. |
Ikke heb er geen. Vorig jaar had ik gewoon een kort wit jonges short met een topje...
Maar heb 1 keer aangehad. Ik blijf graag bij badplaatsen uit de buurt... Maar aangezien ik deze zomer naar het buitenland ga, moet ik toch een bikini hebben.. wil opzich wel, maar ik vind het niet mooi staan... T ziter er ook gewoon echt niet uit. |
ik heb nog een rose gestreepte halterbikinie
en een boxer maar ik wil een nieuwe maar weet nog niet wat voor een in iedrer geval een gekleurde het liefst rood dus moet maar even zoekn!!! |
sir vil bikinis :) en..:D voor jongetjes een balleknijper natuurluk :)wieuwiew
|
Citaat:
Ja zeker! :D mij ook wel hoor :p :cool: :D |
Citaat:
|
ik heb 2 badpakken:1 met wit,blauw en turkwaas,maar die schijnt een beetje door,ook nog een van speedo met groen en zwart,heb geen bikini's,moet er niet aan denken :eek: *elien in een bikini* jak
|
Citaat:
volgens mij staat ie jou anders niet beter :rolleyes: |
Ik heb nu iets van 6 bikini's ofzo, maar die draag ik niet meer allemaal. Deze wil ik graag:
http://www.tommyhilfiger.com/media/i...50213_prod.jpg http://www.tommyhilfiger.com/media/i...50211_prod.jpg Ik heb ze alleen beide nog nergens in de winkel gezien. Dus als iemand weet waar ze te koop zijn, please let me know... |
Ja, maud, ik wilde die onderste, die vind ik echt gaaf, maar ik kon hem nergens vinden. Ik heb wel andere bikini's van TH gezien bij de Bijenkorf in Rotterdam, o.a. een leuke lichtblauwe.
|
volgens mij bij de tommy-shop in Rotterdam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was in Antwerpen bij een hele grote Tommy winkel maar daar hadden ze m ook niet. Bij de Bijenkorf en de Bonneterie ook niet volgens mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een bikini die er vrijwel hetzelfde uitziet als deze. Ik heb hem alleen ergens anders gekocht..
http://www.neck.nl/bilder/480/4/45/4580902912_tk244.jpg ik heb ook nog een limoengroene met roze en lila bolletjes. Ook een triangle bikini |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |