![]() |
Inlog/Uitlog mogelijkheden..
Voor Jon z'n Todo lijst..
Ik mis eigenlijk wat in- en uitlog opties.. Inlogopties - Inloggen op IP - Ingelogged blijven (standaard, zoals nu) - Uitloggen bij afslutien browser Uitlogopties - Alle sessies uitloggen - Huidige sessie uitloggen (zoals nu) Of ben ik de enige die dit mist.. |
Citaat:
|
Als je iets te lang niets doet dan ben je vanzelf uitgelogd, maar zo'n probleem is dat toch niet?
|
:) ik denk inderdaad dat jij de enige bent die zich daar druk om maakt. Het is toch heel simpel? Je logt in, of je logt uit... is er een tussenweg?
Ingelogt blijven op IP, wat is daar het nut van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor GoT is zoiets leuk, maar denk dat het niet echt nodig is.
|
Citaat:
|
Hij is niet de enige deze keer :). Ik was namelijk gisterochtend weer eens op school aan het forummen, daarna logde ik weer uit. Bij mezelf dacht ik toen dat het wel handig zou zijn als ik thuis ervoor zou kunnen zorgen dat mijn account overal wordt uitgelogd, om misbruik te voorkomen. Natuurlijk ben ik dit met mijn verstrooide kop weer vergeten aan te kaarten... :o Ik vind het in ieder geval een goed idee om zo'n functie erin te bouwen.
|
Ik denk dat de moeite die dat kost niet opweegt tegen de voordelen die die anderhalve man-en-een-paardenkop daarvan ondervinden.
|
Citaat:
|
ik heb even een ander vraagje over inloggen:
Waarom staat het inlog balkje onderaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
iemands sessies uitloggen vind ik op zich een handige optie. Het is een aantal malen voorgekomen dat een lid onvoorzichtig geweest is met zijn of haar password en hierdoor helemaal niets kon doen tegen een bepaalde spammer. Dat levert weer geďrriteerde forumbazen op enzo... Misschien een idee voor het adminpaneel?
|
Citaat:
Maar toen ik een keer mijn password had veranderd kon iemand op een andere PC gewoon vrolijk door posten onder mijn naam :/ |
maar waarom staat nou die inlog balk onderin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen problemen met de zaken zoals ze nu geregeld zijn. Ik wil ingelogd blijven als ik mijn browser afsluit, anders moet je maar in je profiel het cookie-gebeuren uitzetten. Verder is het ook op IP geregeld, leve cookies. Nee, ik zie hier weinig ruimte voor schokkende (én nuttige!) veranderingen. Vooral niet omdat de meeste dingen die je oppert volgens mij al aanwezig zijn, of zie ik dat helemaal verkeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zwegt dat ht al op IP geregeld is :s Dat is het helemaal niet, het iz op cookies.. En als je geen cookies gebruikt komt alles in sessies, dan ben je wel alles kwijt als je alles afsluit.. Maar kun je geen andere computers van jezelf uitloggen.. Citaat:
maar m'n vriendin (in dit geval). Zat vrolijk onder mijn naam te vervelen ondanks dat ik mijn pass veranderd had.. |
Citaat:
B) Gebruik dan cookies :> Zo raar zijn die dingen niet :> |
Citaat:
En dát heeft dan een hamer in z'n avatar... :rolleyes: :P |
het typen en discussieren in dit topic kost al meer moeite dan gewoon even iedere keer jezelf in te loggen en op openbare computers (met maar liefst 1!!!! muisklik) uit te loggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |