![]() |
Back from the hole
Goed.
Dat was het dan. 14 dagen geen forum. Ik heb de buitenwereld gezien, planten water gegeven Hier: hebben jullie een link waarin de zanger van dredg samenwerkt met zanger Alien ANt farm: http://www.ontronik.com/transport/transport.html |
14 dagen :eek:
De electro vind ik wel vet, maar die stem past er niet bij imo. Doet me denken aan the postal service/ her space holiday.. maar meer ambient. |
Citaat:
|
Citaat:
die is soms rap, en lang niet zo mellow als bij de eerder genoemde bands. |
Frisco :D
|
fri-soo fri-soo fri-soo
*vreugdedans* ik zal het checken y0. how was life on the other side |
Citaat:
en er lopen buiten allemaal rare wezens rond, die elkaar de kop inslaan op commando, en die verschillen in grootte enz. die ze 'mensen' noemen. heel apart. |
Citaat:
|
Ben blij dat het allemaal weer gelukt is enzo maar maak hier geen welkom thuis topic van enzo :d
|
welkom thuis !
|
^
^ :d |
hehe, nou friso, je hebt echt wat gemist...
|
Citaat:
Less than jake Less than Steve Less than Sjoerd Verdorie ik vind je niet lief, om het maar formeel te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
I need a good snack to go with my lunch |
Citaat:
ik ga naar huis, ben er over 1,5 uur |
Citaat:
OMG GEEN ASS? |
Citaat:
@ Forumbazen misschien een idee laat gewoon elke keer 1 topic open waar in lol gemaakt mag worden evt chatten mededelingen ed scheelt waarschijnlijk een hoop werk in de ander topica + je stijgt in aanzien (nee aantallen mogen we niet vrijgeven) |
Goed idee. En dan houden we een jaarlijkste Muziek-barbeque bij Steve in de tuin met veel bier en dansen en Roxy moet een toespraak houden dan.
|
Citaat:
|
Crap :/
Nou ja, ik zei toch 'jaarlijks'. Maar dit keer zonder hersenletzel graag. over je signature: Doe mij de laatste categorie |
Citaat:
|
klinkt wel ok ja.
die zang van Ontronik lijkt trouwens op die van The Apex Theory :confused: |
Citaat:
|
die samenwerking met Gavin klinkt wel leuk ja
verder niet echt boeiend |
Eerst stond ik ook in de frituur
en bestelde ik friet. welkom maat |
Citaat:
|
limburg 0wnage
|
Ach ik zeg maar zo..
Ik sta liever op z'n Belgisch in de frituur, dan op z'n Nederlands. :) Doet namelijk zo'n zeer :D :D |
Citaat:
IRC MSN scholieren.com chatbox |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |