![]() |
Nieuwe Descendents song
|
Citaat:
|
Descendents :drool:
|
|
echt weer descendentsig..
|
Ik kan dit zeker wel waarderen...(Y):d
|
Mwah...
|
hmm... niet bijzonder eigenlijk, klinkt wel leuk. maar het is wel standaard vind ik.
|
Citaat:
Dat waren nog eens tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het al stoer dat een scientific biological researcher in een punkrockband zingt http://medlem.spray.se/poempie/milo.gif (y) |
op 1.30 zit een leuk beatles stukje
|
Citaat:
verder vind ik er weinig aan |
Oja en ik vond het ook wel ernstig op Bad Religion lijken maar dat ligt aan mij
|
Citaat:
|
wel grappig :)http://medlem.spray.se/poempie/milo.gif (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
songs als We, Bikeage, Hope, she loves me zijn ook allemaal wel enigszins rustig. maar ja, lijkt wel een heel klein beetje op BR ja soms. |
Citaat:
|
Ach niet gek dat t een beetje op BR lijkt. Band die in dezelfde tijd is gaan spelen en net zo oud zijn. En beide bands zijn grondleggers van de epifat sound.
Ik trek dit nummertje wel. Descendents zijn gaaf. |
Best leuk en swingend hoor, maar ik word er momenteel niet zo wild enthousiast van.. Kan eigenlijk niet uitleggen waarom niet opzich is het wel iets voor mij maar nu even niet gewoon...
|
Citaat:
|
haha FB-af en meteen rebels doen :nono:
|
Citaat:
descendets gebruiken geen standaard power akkoorden, zoals menig ander standaard punkrock bandje... structuren zijn niet altijd standaard. maar ach punkrock/hardcore is nooit bijster origineel, maar dat vind ik totaaaaal niet erg. descendents kan bij mij niet stuk, geweldige band mp3tje is best cool nu maar hopen op een tour :( (wat er waarschijnlijk niet zal inzitten...) |
Citaat:
iig, doop nummer, echt weer typisch descendents, kan nie wachten tot t album komt |
Hahah ach ja, ik speel geen gitaar dus eigenlijk let ik daar niet zoop, die structuren :bloos:
maar het klėnkt makkelijk :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |