![]() |
[nederlands] recentie van een boek
het gaat hier om het boek
adriaan met olivier natuurlijk van leonhard huizinga heb jij er toevallig 1 geschreven of ben je een site tegen gekomen met deze specefieke recentie of gewoon een hoop recentie post dan hier ik kan je hulp goed gebruiken met vriendelijke groeten arnout priemus. http://www.deboekenplank.nl/naslag/a..._6_1979_8e.jpg |
Tis trouwens recensie :) Maar dat ter zijde.
|
dat zal de rede zijn dat ik zo weinig vond
|
Reden bedoel je.
|
:( :( :( :( nou, zorg liever voor een recensie dan heb ik er teminste nog iets aan, de reden waarom jullie mij verbeteren hoef ik niet te weten
|
Citaat:
Op school of in de bibliotheek zit er meestal wel het programma Literom op de computers. Dit is een programma met heel veel recensies en de school heeft hiervoor betaald dus hier kan je meestal wel de recensies vinden die je zoekt. |
op literom staat van dit boek jammer genoeg geen recensie.
dus ik kan beter en ander boek gaan lezen? of zal ik eerst naar de bieb gaan |
Citaat:
|
ik heb ook een recensie nodig het is vandaag opgegeven voor morgen :S
|
Jaja, daar geloof ik geen drol van... "Jongens, hier is een boek van X pagina's. Lees dat even voor morgen en schrijf er een recensie van". Uhuh... Hadden jullie het boek niet al veel eerder opgekregen? :)
Als nou gewoon eens iemand zo'n recensie voor school zou schrijven en dan hier online zou zetten, dan hebben jullie elkaar ook nog eens geholpen. Alleen jammer dat recensies heel persoonlijk zijn. Dus als X nou schrijft dat ie de stijlfiguren in hoofdstuk Y zo mooi vond, dan mag de persoon die de recensie kopieert mooi uitleggen waarom ie dat vond :D |
Mooie up van vier jaar.
|
Tell it to the guy before me :p
|
Joah, naar hem was het ook bedoeld ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |