![]() |
Hoe lang duurt het voor je PC opgestart is??
Hoe lang duurt het voor je PC helemaal opgestart is???
|
50 sec hooguit
|
Minder dan 2 minuten. Maar hij is sloom, en hij moet allemaal rotzooi opstarten, die niet uit de start-up list willen.
|
Erg lang iig, ik zal het eens bijhouden. :cool:
|
Kheb er 3:D de 1e: de snelste in halve minuut. de een na snelste: 1.5 minuut pff, en die verschrikkelijke oude slome laptop: 3 minuten *zucht*
|
Citaat:
Download registry cleaner Ik gok bij die van mij tussen de 1 en de 2 minuut |
Heel erg lang, ik vraag me nog steeds af wat ermee gebeurt is voordat ik hem kreeg. :|
|
Zoveel mensen wier PC binnen een minuut is opgestart? Dat lijkt me héel stug, tenzij het gaat om éen of ander oud 486'je met Win 3.11 ofzo...
|
Citaat:
|
Tussen 3 en 4 ofzo :|
|
10 tot 20 seconden, denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 minuten en 12 seconden
maar dat komt voornamelijk door de scan van AVG (boot scanner) |
hooguit 30 seconden, maar ik moet altijd eerst inloggen en dat kost paar tellen :p
|
tussen de 3-4 minuten
|
Citaat:
|
tussen 1 en 2 minuten?
Ik houd dat niet bij... |
Iets minder dan 1 minuut: hij is nu weer snel, omdat ie net opnieuw geformatteerd is en er dus nog weinig opstaat (y)
|
Citaat:
met niets erop dat tie zo snel is |
Tussen de 1 en 2 minuten gok ik.
Niet echt lang iig. |
geen idee en dat boeit me echt geen kont.
|
Ik schat tussen de 1 en 2 minuten. Ik hou zoiets niet bij, maar het duurt niet zo lang.
|
Oi Oi het duurt echt veel te lang maar weet iemand hoe ik een plaatje erbij kan setten heb me net aangemeld dus weet er nog niet veel van kan iemand me helpen??? XxX DeSiReE XxX :confused: (n) :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders geloven jullie Wawl even massaal niet, ofzo :p
Ik heb het net bijgehouden trouwens: bij mij is het 1:28 minuut. :cool: |
20 seconden schat ik, ik post dit vanuit Arachne :)
|
Citaat:
|
te lang...ik geloof rond de 5 minuten...mja pentium II die vrijwel helemaal vol staat en maar 6GB ruimte heeft, dan krijg je dat :p
|
Hm, tussen de één en twee minuten. Maar dan wel tot ie alles heeft geladen, ook het balkje onderin.
|
Citaat:
Die sig alleen al :rolleyes: |
Citaat:
|
Tussen de 1 en 2 minuten, voorheen minder dan 1 minuut, maar nu heeft vriendlief alle muziek van de gewone pc ook op deze laptop gezet, mja... erg vervelend...
De gewone pc is heel langzaam, duurt 2 tot 4 minuten voor hij is opgestart. |
Ik ben een echte pc freak en mijn pc start in 13,52 seconden :evil: op
gemeten met stopwatch! ;) |
1,5 of 2 minuten ofzo.
|
Citaat:
erg 14 en erg breezah |
4 minuten ongeveer :|
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat is Winpatrol voor programma? Ik zou ook graag willlen dat mijn computer wat sneller opstart want die van mij doet er zo'n 3 minuten over Dus kan iemand mij uitleggen wat dit voor programma'tjes zijn?? Alvast bedankt, de-niet-zoveel-van-computers-wetende Seven of Wands |
Ik denk ongeveer 2 minuten, maar ik heb nooit bijgehouden ofzo :)
|
Citaat:
|
heel lang, heb 5 min of meer gezegd.. denk t wel.. eerst opstarten en dan nog naar die account van mij en hij is sloom
|
Citaat:
Ik heb het even met mijn mobiel nagemeten, Mijn desktop-pc start op in één minuut 3 seconden, incluus vervuild XP wat er al een poosje opstaat en een irri RAID-util. Mijn laptop start binnen 40 seconden op. Mn andere PC ook zoiets (windows XP); 15 seconden met Windows 3.1 op de hdd in het verwisselbare rack (en dan wel op een Duron 1600) |
Citaat:
|
1 minuut
|
2-3 min gok ik.. best lang... maar hij staat te vol... me broer is er nu ff niet ff alles wissen van hem wat mij onbelangrijk lijkt :evil:
|
minder dan een minuut
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |