![]() |
[Kazaa-lite] Extreem traag
Ik heb een heel vaag probleem, ik heb kazaa-lite al sinds een hele tijd (en de nieuwste update), maar sinds een paar dagen kan ik nog maar met maximaal 0.5!!!!KB/s downen:S!
En dat terwijl het gewone downloaden met de standaard max van 80KB/s gaat! het ligt waarschijnlijk niet aan het liedje, want ik heb al verschillende geprobeerd en het zijn allemaal populaire (minimaal 50 gebruikers, maximaal 150)! heeft iemand enig idee wat het kan zijn? TNX! |
Hoeveel bandbreedte geef je de uploaders? (users die van jou downloaden). Zorg dat die iig niet op unlimited staat. Dat scheelt nogal wat...
|
De engine van Kazaa is gewoon enorm brak. Het kan makkelijk voorkomen dat je bij een populair nummer 100+ gebruikers vindt maar hij toch maar met een belachelijk lage snelheid downloadt. Daar is weinig aan te doen, heeft te maken met het algoritme dat Kazaa gebruikt om tussen gebruikers te cyclen.
|
Draai je ook Emule? Die tegelijk draaien geeft geloof ik problemen.
|
Citaat:
|
mmm
het gaat nu ineens wel weer goed:S ach ja ik zeur niet:P en nee ik heb geen e-mule ofzow, moet ik denk ik maar eens aan beginnen, schijnt bter te zijn toch? |
ik persoonlijk vind emule bagger, want je moet steeds connecten naar een server, en heel vaak als je download dan kan hij een paar stukjes van een file niet vinden ofzoiets, ik vind het bij kazaaf fijner, want daar download je altijd van mensen die die file 100% in hun bezit hebben en dus niet zelf nog aan het downloaden zijn
|
Vind juist eMule prettiger. Mja, tis misschien dat ik al een redelijke Credit heb opgebouwd; en downloaden gewoon relaxter gaat.
Vind KaZaA soms gewoon afschuwelijk. Alleen al door het feit dat een groot deel fake is wat je download, of incompleet; of ze hebben de betere dingen gewoon niet. Vind maar eens een Nederlandse Windows 2003 Server Enterprise vlak nadat 'ie gereleased is. Alleen voor ff snel een los Mp3-tje te downloaden is KaZaA wel goed.. |
Citaat:
Overigens geeft KaZaA-Lite ook problemen met ZoneAlarm Pro 3.x oid (zie K-lite readme), nadat ik ZA4 had geinstalleerd had ik nergens meer last van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |