![]() |
raad
hoi ik hem pas een hele leuke jongen gevonden en hij vind mij ook leuk, maar 1 probleem, ik hem op een site foto's gevonden van hem en daar staat tie te strippen gewoon voor de lol dat wel en mijn vriendinnen hebben die foto's toevallig ook gevonden en zeggen dat ik niks met hem moet beginnen wat moet ik doen????
|
wat is strippen?
ik heb ook wel eens m'n kleren uitgetrokken in een zatte bui....maar strippen as in bewust naaktfoto's e.d. laten maken..... euh... nee dank u en verder moet je dat helemaal zelf beslissen, als het goed is weet je wel wat voor vlees je in de kuip hebt nu :p |
uhh hoe erg staat hij precies te strippen ??
Volgens mij zou ik het niet heel erg plesant vinden als er totale naaktfoto's van mijn vriend op internet staan... maar een beetje strippen voor de lol... who care's... |
geef eens een link ;)
ontopic: vraag eens aan die jongen hoe het nou precies zat... |
Ach, met dat soort dingen heb ik zoiets, hij moet het zelf weten. Al shij denkt dat dat leuk is ofzo, of er een kick uit haarl moet ie het lekker zelf weten...
Ik zou het niet super vinden maar me er ook niet door laten afschrikken... |
strippen tot boxer ( gelukig )
|
tsja, als ie met zn zatte kop een soort van act uit gaat voeren staat ie alleen maar voor lul......, verder zie ik het probleem niet
|
Citaat:
Als je echt van dezen jongen houd.kunnen je vriendin je niet tegen houden om met dezen jongen te nemen. |
Citaat:
(ps ik heb ineeen volle kroeg ook wel eens op de bar mij t-shirt uitgetrokken en slingerend de kroeg ingegooid, en nee daar zijn ook geen bijbedoelingen bij das gewoon voor de lol) kijk als ie zou werken als stripper zou het wat anders zijn maar als het een keer voor de gein was zou iki het niet erg vinden + je kunt de mening van je vriendinnen meenemen maar je moet zelf beslissen |
je kan hem er toch gewoon naar vragen; waarom heb je dat gedaan enz.
ik zou me iig niet te druk over maken :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Of eigenlijk zie ik het probleem van je vriendinnen niet zo/.// Niets van aantrekken zou ik zeggen :) En als je er zelf meezit gewoon bij hem informeren, hij zal je wrs alle details kunnen geven over het hoe wat en waarom |
vonden je vriendinnen hem lelijk ofzo??
|
ze zijn gewoon jaloers
|
Iedereen doet wel eens "rare" dingen als ie zat is. Ik zie het probleem niet zo...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |