![]() |
Welke bekende Nederlander(s) vind je sympathiek
Welke bekende Nederlanders vind jij nou echt geweldig en koester je een diepe sympathie voor?
|
Frans Bauer - Sinds ik zijn programma toevallig op tv zag, ben ik erachter wat voor geweldig warm mens hij is en hoe leuk hij met mensen omgaat. Bovendien is hij erg gewoon gebleven onder zijn succes.
Andries Knevel - Behandelt zijn gasten altijd met christelijk fatsoen. Jack Spijkerman - Scherp, satirisch, maar toch nooit echt gemeen. |
Jack Spijkerman
Henk van Dorp Frits Barend André van Duin Wendy van Dijk |
elmo :P:P
geen een, mischien als ze de helft van hun salaris op mijn bankrekening storten, dan zal ik er over nadenken |
Citaat:
waarom is de koelkast niet gevult *vrouw: jij zou toch boodschappen doen* ok koelkast vol *belt mamma* wat eet jij vanavond *noemt eten op* ok dan kom ik bij jou eten ja ach vind het een beetje, blaat |
Citaat:
|
richard krajicek
(y) youri mulder andre van duin |
Richard!!!! Jaa, goeie jongen, volgens mij heel direct, tikkeltje gemeen, en heel emotioneel, heel aardig
|
Vrouwen: Wendy van Dijk, Linda de Mol, Anita Witzier en Yvon Jaspers.
Mannen: Raoul Heertje, Thomas Acda, Harm Edens (DWHN fan :D) en Jan de Hoop. |
Citaat:
- Hij laat z'n vrouw z'n veters strikken. - Hij huurt een springkussen voor de verjaardag van z'n zoontje van een paar jaar oud. - Hij draagt geen gordel in de auto. Nou nou, wat een gewone jongen is dat toch. En ja, ik kijk het idd :D |
Ik koester voor geen enkele bekende Nederlander een diepe sympathie
|
Citaat:
Sympathiek: Beau van Erven Dorens en Jan Mulder (y) |
Citaat:
|
Beau van Erven Dorens (y)
|
mat herben
|
Philip Freriks
en Harmen Siezen Wubbo Ockels De zanger van Skik Patrick Lodiers (?) Kasper van Kooten Eddy Zoëy (?) Owen Schumacher Hans Sibbel Theo Maassen Rob Oudkerk Sinterklaas (Bram..?) en last but not least Han Peekel <3 |
Diepe sympathie gaat me wat ver bij BN-ers
|
Diepe sympathie vind ik wat ver gaan, maar ik vind bij elkaar Acda en de Munnik en Blof goed. En Jan Mulder natuurlijk ;)
|
Wendy van Dijk.. :D
|
Vrouwen:
1. Angela Groothuizen (y) Heerlijk mens! 2. Wendy van Dijk 3. Yvon Jaspers Mannen: 1. Thomas Acda (y) 2. Philip Freriks 3. Thom de Graaff |
Citaat:
er zijn er nog wel een paar, o.a. YvonJaspers, Henk Mulder, Angela Groothuizen, Patrick Lodiers, Eddy zoey, raoul heertje en anderen (idd, ik heb dit topic eens goed doorgelezen) ik vindt wendy van dijk trouwens niet echt symphatiek overkomen. Ze is te nep, te gemaakt. Het is net alsof ze het niet meent. Ook heb ik het idee dat ze een beetje met de eer wil strijken bijv. bij hart in aktie. Hetzelfde heb ik trouwens bij anita witzier (maar dat is mijn mening) |
Pino
Raoul Heertje Daphne Bunskoek uhm nog n hele hoop maar ja |
Citaat:
|
Ik heb er nog nooit eentje mogen ontmoeten.
|
ik kan je wel vertellen welke ik NIET sympathiek vind:
Bassie.. van Adriaan ja.. en niet omdat hij zijn broer zogezegd in de steek zou hebben gelaten of whatever.. dat interesseerd me echt nul.. maar die zogenaamde kindervriend weigert mee te doen aan een actie voor een Ronald McDonalds huis in Roemenië.. ik zeg: kots ik vind Anita Witzier trouwens wel sympathiek :o Frans Bauer is gewoon een seksist.. kom op he.. je kunt toch zelf wel verzinnen dat je boodschappen moet doen als je vrouw weg is :rolleyes: (niet alleen daarom maar ik vind gewoon dat ie zijn vrouw teveel als 'het vrouwtje' ziet) verder weinig sympathie |
gerrit zalm
|
Wendy van dijk (geweldig mens :))
Frans Bauer (word gebeld voor willibrord, hart in aktie, komt meteen, is absoluut niet te beroerd enzo :)) |
Frans Bauer
Andre Hazes Erik de Zwart Andries Knevel Fons de Poel Sacha de Boer etc. |
Jeroen Latijnhouwers lijkt me ok (y) :)
|
Ach dr zijn dr wel die ik leuk vind, maar een diepe sympathie voor koesteren? Nee. Tja ben gewoon een koude bitch :evil:
|
Citaat:
Aart Staartjes vind ik stoer. |
Citaat:
Ik kan me zo snel niet iemand bedenken die ik symphatiek vind, maar bij lang denken: -Maxima -Daan Schuurmans -Caroline (?) en Erik Vogel (Ludo & Janine van gtst) -Victor Reinier (speelt Vledder in Baantjer o.a) -Barbara van MTV -Daphne van Bunskoek Toch vreemd, als ik de minst sympathieke BN-er moest noemen had ik zo een hele lijst. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd die kinderprogramma's zijn verschrikkelijk, laat die kinderen lekker hun eigen mening vormen! (n) |
Frans Bauer
André van Duin Wendy van Dijk Astrid Joosten Jack Spijkerman Loretta Schrijver Máxima |
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig vindt aan Frans Bauer. Ik heb zn programma ook een aantal keer gezien en ja tis een aardige vent. Maar een diepe sympathie koesteren? Waarvoor? Omdat ie zoveel bij zn familie (moeder?) wil zijn? Sorry maar iedereen uit t kamp gaat zo met zijn familie om. Ik vind m eerder overdreven (zit mn haar wel goed?). Iemand die onzelfstandig is en overal hulp bij nodig heeft.
|
Jan Jaap van der Wal :cool:
|
mat herben!!
|
Citaat:
|
Henny Stoel
Aart Staartjes Jan Jaap van der Wal Thom de Graaff Wouter Bos |
Citaat:
|
Peter R. de Vries, omdat hij altijd doorzet en rechtvaardig is.
Jack Spijkerman, omdat hij zegt waar het op staat en niet 'politiek correct' de waarheid verbloemd. Aukje van Ginneken, omdat ze gewoon lekker is. |
Johan Cruijff (y)
En Frans Bauer, echt respect voor die man. |
Ik vind Ilse de Lange lief overkomen in interviews :)
|
aart staartjes :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, nu mijn lijstje: Lucille Werner: grappig en iets moederlijks:o Hans van der Togt: een lieve man(y) Philip Freriks Catherine Keyl:o Wim T. Schippers(y) Paul Hanen!:D ik vind vooral Magreet Dolman leuk:) Seth:o Woukje van Scherrenburg (hoewel ze niet sympathiek gevonden wil worden;)) Paul de Leeuw |
Thom de Graaff
Thomas Acda Sander Foppele Wim Kok Angela Schijf Jan Jaap v.d Wal Bridget Maasland Rob Kamphues Sacha de Boer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |