![]() |
iets te roken in de smartshop
verkopen ze ook iets te roken in de smartshop? kben nl een beetje huiverig wat eten en slikken betreft...
en ik heb het dus niet over hasj/wiet. |
jahoor, bij ons tenminste wel (nja, dancestore met herbals)
|
jawel, bij de gemiddelde smartshop wel.
ik snap alleen niet waarom je huiveriger bent voor dingen die je moet eten dan voor dingen die je moet roken, het een is niet per definitie sterker of harder of gevaarlijker dan het ander, en veel dingen kun je ook zowel eten als roken, of iig een aantal... ofzo |
mja al ga je nou naar de smartshop en je daar ff laat adviseren over wat er te roken valt, weet je heel wat meer...
|
naja, ik houdt ook niet van dingen die je moet eten hoor! geef mij maar wat te snuiven of te slikken.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben zo grappig vanavond Bij de gemiddelde smartshop verkopen ze inderdaad genoeg dingen om te roken, hier in de buurt verkopen ze alleen niet zo snel wiet, maar wel ander genotszalig goed. Maar ik vraag me inderdaad af waarom je dat vraagt? loop gewoon eens naar binnen. |
Meeste smarshops hebben alsem enzo,kruiden dingen roken bedoel je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook salvia halen, moet je alleen wel een pijpje hebben om het in te roken. |
Salvia (of sofia) kan je ook eten, thee van zetten of gewoon roken.
|
Citaat:
De salvia uit de smartshop is ook niet gewoon zo van de plant. Het is een extract |
Citaat:
k ga morgen wel even langs.. |
Citaat:
En na 1 of 2 diepe grote hijsen ben je helemaal weg, dat kan ook gewoon niet met een joint |
doe eens een bezoekje aan je kattekruid-dealer :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |