![]() |
Warm gevoel
Warm gevoel
Wanneer je mij nu aanspreekt Zie ik je voor me staan Ik kijk je in de ogen En je kijkt mij ook aan Als vuren die nooit doven Een schip dat altijd drijft Klokken die nooit stilstaan Hoop ik zo dat je blijft Vergeten is de eenzaamheid Van vele jaren lang De koude nachten achter me Die maakten mij zo bang De liefde die je uitstraalt Geeft mij een warm gevoel Ik wil je zo veel teruggeven Jij, je bent mijn doel |
Cliché ;) , maar dan wel met een leuk ritme en het is over de hele lijn mooi (en je krijgt er een warm gevoel van :D )
|
Citaat:
tlijkt wel alsof ik alleen nog maar een cliché-eind kan verzinnen :o dankje dat je m mooi vind :) |
loopt wel lekkr :)
|
Ik vind het metrum heel erg sterk; leest heerlijk door; erg ritmisch :)! Het is een beetje standaard misschien, maar toch vind ik het best goed gedaan; het is leuk om te lezen. Vooral de tweede strofe spreekt me erg aan (y)!
|
cliche, zoals al werd gezegd...ik denk dat je ook teveel geforceerd rijmt, het haalt de kracht wat uit het gedicht...
Woorden moeten stromen.. |
Ik vind 'm mooi! En je krijgt idd een zeer prettig gevoel van :)
|
Je tweede strofe vind ik mooi inderdaad, de rest vind ik een beetje simpel, maar op zich leest deze best fijn weg. Het loopt leuk :) .
|
2e strofe is leuk. De rest niet echt vernieuwend in taalgebruik.(maar dat was al gezegd). Ritme laatste strofe, 3e zin is niet fijn. Leuk gedichtje om te geven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |