![]() |
Een drietal gedichtjes
Jong en onwetend
Twee oogjes een neusje en een mond Twee oortjes wat haartjes en een hoofd Vingertjes nog zo klein als klauwtjes Nu nog zo'n mini-mensje dat de wereld amper kent Wees maar blij zou ik zeggen Straks wordt ook jij bedolven door deze klote-maatschappij =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Als een bloem zag ik je ontspringen ieder blaadje zo zijn leven Maar al meteen zag ik de glimlach die je mij had gegeven =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= [color=dark-blue]Tranen zal ik nu niet huilen Niet om jou, nee nooit meer Want mijn hart is gebroken En ik zwijg, voor de laatste keer Woorden zal ik niet verspillen Niet aan jou, nee aan niemand meer Want mijn mond zal nu sluiten En ik zwijg, voor de laatste keer Liefde zal ik niet langer geven Niet aan jou, nee aan niemand meer Want mijn leven is vernietigd Dus zwijg ik nu, voor de laatste keer Dromen zal ik niet langer hebben Niet over jou, nee over niemand meer Want waarover zou ik moeten dromen Zonder jou, heb ik niemand meer[/color] Een paar gedichtjes van mijner hand.. Ik weet niet wat ik er zelf van vind, dus laat ik jullie er maar over oordelen..:) |
De 1e en de laatste vind ik het best.
De 1e vind ik leuk opgebouwd en ik vind het een geweldig einde hebben, dat ie rijmt maakt het nog sterker... De 2e vind ik mooi, tis beetje jouw stijl (zover ik je gedichten goed ken). Ik vind het mooi, het rijmt goed en zit een verhaal en gevoel achter. Mooi gedaan Marleen :)... |
Citaat:
|
2e vind ik echt zoooooooooooooooo liev:)
|
ik vind t mooi :)
|
Vooral de 1e raakt me heel erg, maar de 3e ook wel. De 2e vind ik iets minder, hij is wel mooi hoor, maar hij eindigde voor mij te abrupt. Dat was het. :)
|
:)
|
Jaaaa 2e is liefiggggg...:)....duidelijke dichies...
liefs Mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |