![]() |
usb-ingang
Heb laatst een webcam gekocht en nu wilde ik deze aansluiten o op de computer.
Op het ding zelf brand wel een geel lampje, maar verder gebeurt er niks Als ik met de installatie begin geeft deze aan dat hij geen usb-ingang kan vinden. Wat kan ik hieraan doen? |
je zou even kunnen kijken onder Apparaatbeheer
start->configuraties scherm-> systeem-> apparaat beheer kijk dan helemaal onder aan daar zou een usb controller aangeduid moeten worden voorbeeld Hiet uit zou je de conclusie kunnen trekken of je usb-controller idd staat geinstalleerd. Het zou kunnen dat in je BIOS de USB is uitgezet dus als je geen USB-controller kunt vinden moet je daar ff kijken. succes |
Ik zie hem er niet bij staan bij apparaat beheer.
Maar wat is BIOS precies? En wat moet ik nu doen? Rosayet |
Doen andere USB devices het wel?
Voortaan graag een tag gebruiken in je topictitel, lees de announcement voordat je een topic opent. |
Moet je niet eerst je software voor de webcam installeren, daarna opnieuw opstarten en hem dan pas in je USB poort prikken. Bij mijn webcam gaf het installatieprogramma aan wanneer hij erin moest. Dus eerst software installeren, evt opnieuw opstarten en dan er pas inprikken.
|
Citaat:
In dit geval vind ik het gebruik van de tag wat overbodig ogen. Dan zou je het woord in de tag ook niet meer moeten herhalen in de titel zelf. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |