![]() |
Vara Laat - Dolf Jansen
Dolf Jansen zei iets in het Turks aan het einde van de aflevering van Vara Laat vanavond, en sloot af met "Jammer hè, dat Turks geen verplicht vak is?"
Ik wil wel eens weten wat hij nou zei... Iemand die het weet? (Mocht hij gewoon wat gebrabbeld hebben, mijn excuses voor mijn onwetendheid... :) ) |
Zijn programma's kennende denk ik dat hij gewoon iets gebrabbeld heeft.
|
vara laat is kut
|
Citaat:
|
Vara Laat is juist leuk, tenminste als Dolf het presenteert. Die man is hilarisch.. Was laatst toevalling bij de opnamens van n uitzending beland en ik heb me echt doodgelachen :d
|
ik vind dolf jansen ook over het algemeen buitengewoon grappig.
|
Dolf Jansen, altijd leuk. :)
Weet niet wat ie zei. |
Dolf jansen is een kansloos figuur. En zijn stompzinnige humor kennende , zal het wel iets anti-fascistisch geweest zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind m wel oke...
Maar soms maakt hij van die 'opmerkingen' waar echt niemand in die zaal om lacht. Dan denk ik ook van: Dolf, zeg dan niks.... |
nee dan die claudia de brei, wat een schaap zeg... denkt zij nou echt dat ze grappig is ofzo?
|
Citaat:
|
Dolf Jansen is juist geweldig (y) :). Ik heb hem zelfs een keer gesproken :o.
Claudia de Brei doet het dramatisch slecht, zeker in vergelijking met Dolf. |
Vind wel leuk programma, maar bij Claudia komen de grappen minder goed over, terwijl ze wel even goed zijn
|
Citaat:
|
maar als je puur naar de inhoudt kijk, zijn de grappen van claudia ook goed, alleen de manier is idd iets minder
|
ik vind de grappen bij allebei even schraal... maar da claudia wijf heeft gewoon geen talent... dolf janssen is ook niet alles, maar die geeft er tenminste nog zijn eigen draai aan
|
ik vind die vent zo ontzettend niet leuk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |