![]() |
A Perfect Circle in de HMH
Van www.aperfectcircle.net
Thanks to Laurens Van Der Wee for finding a new European date through a contact at Mojo (Dutch sister of Clear Channel); A Perfect Circle will most likely be performing at the Heineken Music Hall in Amsterdam, Holland on February 12th. This date isn't 100% confirmed yet, but we feel it's a safe bet. Schijnt dat het voorprogramma 16 down wordt. Maar geheel 100 procent zeker is het niet. Winter 2004, Europe 01/31 Paris, France 02/12 Amsterdam, Holland |
:|
Whaa, ik ben er absoluut bij. APC in de Ahoy was adembenemend mooi. |
das mooi.
|
Dat zou interessant zijn. Als het niet te duur is wie weet toch nog maar een keer naar de HMH.
|
Jammer dat het in de HMH is :/
|
ik ben er bij :) zal wel reteduur worden, maargoed, je moet toch wat..
|
haha gaat iedereen speciaal naar ahoy en deftones om maar APC te kunnen zien, geven ze alsnog een eigen concert:D maarre, koel:) hoop dat het doorgaat..
|
damnit, dat zal ik weer niet kunnen betalen
|
Wauw. Geweldig. Ik ga zeker weten.
..............!!!!!! :) :) :) :) |
interessant.. (y)
|
16 down als support? :D shiit
|
Is wel te overwegen om te gaan..
|
Ik wil gaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MAAR WHOOHOOOO... IM there!!! :D |
consider me there
|
Ik heb een teringhekel aan de HMH, dus de kans dat ik ga is toch vrij klein, maar misschien, dat ik een uitzondering voor ze maak.
Ik vind die akoestiek gewoon beroerd daar, al pronken ze met 'de beste akoestiek van Europa (hoe verzinnen ze het?!)'. APC wil ik wel wat langer zien dan 35 min. en nu graag dan wel Failure's nummer. |
Ik word zo moe van het gezeik dat in bepaalde zalen het geluid zo kut is. Klopt slechts gedeeltelijk. Het ligt voor het grootste gedeelte nog altijd aan de PA van de band zelf. APC klonk in Ahoy toch ook goed.
Goed nieuws dat ze weer komen! |
Citaat:
Maar het lijkt erop dat ik eindelijk eens iemand heb gevonden die mee wil :cool: (y) |
Citaat:
|
hmmm interessant, als het waar is ben ik zeker aanwezig
|
Ik wil mn ervaring in de Brabanthallen(Leuven) niet laten verpesten door de HMH :) Dus ik ga niet.
|
HMH of geen HMH ik moet er gewoon heen.
|
Citaat:
ben nu twee keer in de HMH geweest, bij Placebo en Foo Fighters, en t geluid was prima... als ik geld heb ga ik wel hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
jaa,
zeker wel dat ik ga!!! in de Ahoy was echt geweldig |
Citaat:
|
Ik heb er nu al zin in :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
count me in
|
Ja, leuk, hopla, ik ga, ook al is het in de HMH
|
HMH, nou ja, beter dan niks. Zal wel een eurotje of 30 gaan kosten. :s
|
Eens even kijken of ik de lokale "gang" zover kan krijgen.
Lennart? |
tís uiteraard de overweging waard. overwegen omdat de hmh nou niet mijn favoriete zaal is.
|
Citaat:
hiermee zakt je tui-heids percentage dus echt met 80% :rolleyes: , sjoerd ga alsjeblieft bier drinken |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, geweldigleuk. :cool: Weet iemand misschien wat voor een dag 12 februari is?
|
Ahoy was geweldig, ik ga weer :D
|
Ik wil er heen, maar ik moet even kijken wie ik mee kan slepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
a perfect circle op mijn 17e verjaardag!!!!!!!!!!!!! :d |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
|
shut.up.