![]() |
Geven jullie je huisdieren soms een extraatje?
En wat voor soort extraatje is dit dan ( en voor welk diertje? :))
Wat moet je diertje doen om zo'n extraatje te verdienen/krijgen? |
Ja ik geef mn dieren wel eens een extraatje. Wat voor dieren? nou, k heb 1 kat en 4 konijnen en 2 hamsters. Dat lekkers verschild weer per dier.
Kat----->kattenkruid of van die kleine snoepjes. Konijnen------> witlof blaadjes, yoghurt snoepjes, of wat brood. hamsters------->bladjes van bloemkool of witlof, of een beetje brood. Wat ze moeten doen? tja... licht er aan... de kat krijgt wat als wij ook gaan eten en de rest van de diertjes, ach die krijgen gewoon wat als ze lief zijn. :p Het zijn natuurlijk geen circus beesten ofzo...:rolleyes: Bye! |
mijn kat krijgt elke morgen een stukje kaas, en mijn ratten krijgen yoghurtsnoepjes.
|
toen ik nog konijn had kreeg die altijd snoepje als die zich langer als 2 minuten liet aaien zonder te bijten.... werkte nietzo :S nee in 't begin was die liev, maar later werd die steeds minder liev
|
mijn hampster krijgt elke avond een bladje sla of brokkolie.
en een krekker met roomkaas, of een stukkie luikse wafol...meestal als ik iets snoep of eet, geef ik hem een stukkie ervan :D lieve hampster is ut toch :) en het enige wat ie daarvoor hoeft te doen is ut ete te pakke, als ie ut pakt mag ie ut hebbe :p |
onze hond krijgt af en toe een bot of een kluifje en mn cavia krijgt af en toe fruit of groente
|
mijn hond krijgt wel af en toe een extraatje, meestal een brokje ofzo als die braaf is geweest
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |