![]() |
Motivatie
wat is jou motivatie om fanatiek te blijven forummen ?
mijne is een mengeling van tijdverdrijf en verveling. En om natuurlijk te weten hoe de medescholieren over bepaalde zaken denken, altijd interessant. :) EDIT: dank je wel Crystal Method ;) |
Citaat:
|
Hoofdzakelijk verveling :o :D Maar ook de gezelligheid (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het gewoon leuk ofzo. :o
|
motivatie? Het is gewoon verveling en tijdverdrijf...
|
Op dit moment ben ik helemaal niet zo gemotiveerd, maar dat komt omdat ik er niet zoveel meer aan vind, aan forummen. Het komt wel weer goed (wees niet ongerust) en normaal gesproken komt de motivatie uit verveling, interesse en gezelligheid :)
|
uhh ja intresse aan hoe mijn leeftijdsgenoten denken, gezelligheid, ennnuuhh ook wel beetje verveling op zijn tijd
|
Omdat ik geen leven heb natuurlijk. :p
|
verveling, tijd verdrijf, interesse in bepaalde zaken, aantal vragen waar ik antwoord op wil.
|
Gezelligheid! Al begint mijn forumgedrag echt uit de hand te lopen. Ik heb net opnieuw een profiel aangemaakt en zie nu dat ik op meer dan 18 posts per dag zit.
|
Mjah, toch tijdverdrijf.
|
gezelligheid en verveling
|
uhh ja intresse aan hoe mijn leeftijdsgenoten denken, gezelligheid, ennnuuhh ook wel beetje verveling op zijn tijd
|
Vooral uit gewoonte. Verveling en interesse spelen ook wel een rol.
|
Ik ben slecht in afkicken. :o
En natuurlijk tijdverdrijf. En natuurlijk omdat ik geen leven heb. |
eigenlijk is het met verveling begonnen. wat doe je nou nog op internet, als je er al 3 jaar aan t rondkijken bent? ik weet gewoon weinig meer te checken :p forummen is gewoon een leuke en interessante bezigheid, voor als je niets te doen hebt.
en ja, ben ook wel een beetje verslaafd :o |
Verveling en anderen uitlullen.
|
tijdsverdrijf, wel enigzins leuk om te doen en om te lezen wat anderen zeggen.
|
tijdverdrijf en wel intressant en leuk :o
|
Het is begonnen met verveling en nu is het een gewoonte geworden.
|
Ik vind het gewoon leuk. Heb ook zat andere dingen te doen. En daarbij heb ik een goed excuus om iedere dag even te kijken.
|
Ach inmiddels moet ik wel elke dag even kijken aangezien ik fb ben. voor de rest: verveling. En ik vind het wel gezellig hier
|
Ik vind het leuk discussies uit te lokken en te discussiëren :) En op deze manier kom je ook in contact met mensen. Dat doe ik ook wel zonder dit forum, maar je ontmoet sneller mensen met dezelfde interesses.
|
omdat t gezellig is hier enzo
en ik zo makkelijk door de tijd heenkom :) |
Nu je het zegt, ik ga maar eens weg binnenkort :s
|
Ach, je moet toch wat. :p
|
Tijdverdrijf en om te kijken of mensen op mij hebben gereageerd :D
|
Tijdverdrijf :P
|
Gezellig. :)
Tijdverdrijf niet, want ik heb genoeg andere dingen te doen. Die ik dus niet doe. :D |
Tijdverdrijf en omdat het soms leuk kan zijn.
|
Citaat:
doe je dit trouwens bij iedereen die een nieuw topic begint :p ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoonte, als ik op internet kom móet ik altijd even een kijkje hier nemen. En ja dan blijf ik al snel hangen.
|
Tijdverdrijf en de boeiende mensjes:p
|
Verveling:D en vooral na huiswerk doen me ff bezig houden met deze onnozele berichtjes van mij :D
|
nieuwsgierigheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoonte
|
Citaat:
Anyway, mijn motivatie is gewoon lekker berichtjes lezen/zelf schrijven over boeiende en minder boeiende onderwerpen. Gewoon ontspanning dus! |
nieuwsgierigheid, altijd interessant om te lezen wat anderen denken vinden of weten:)
tijdverdrijf voor de pure verveling:p virtuele aanwezigheid pff weet ik veel.. |
nieuwsgierigheid en tijdverdrijf
|
tja, bezigheidstherapie denk ik
|
Citaat:
|
Hmm...als ik me verveel ga ik internetten...en automatisch dus ook naar dit forum. Verveling dus.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |