![]() |
[toetsenbord] volumeknopjes op toetsenbord
Euhh ja nu heb ik gister van me oom een Fujitsu/Siemens toetsenbord gekregen, omdat die van mij gaar was
Is een 2e hands zat verder niets bij, geen cd-rom ofsow... Maar er zitten ONDER ANDERE volumeknopjes op om het geluid harder en zachter te zetten, maar na hem aangesloten te hebben (gewoon normale aansluiting, geen usb ofzo) doen de knopjes het niet... Mijn vraag is of het dan gewoon niet werkt of dat er een cdrom bij moet zitten en alles om het te installeren ? Dat was het dankudaag :D |
ff op google naar je merk+type zoeken. daar staan vast wel ergens drivers die je gewoon kunt downloaden
dan hoort alles te werken. veel succes. |
Euhhm ja er zat ook geen doos bij hoe weet ik het type dan :confused:
Agterop het toetsenbord staan wel paar cijfers enzo maar wordt ik ook niet egt wijzer uit ik zag wel een ruimte voor batterijen :confused: Maar dat is niet daarvoor lijkt mij? kdenk dat dat vvoor draadloos is want de stekker van ut toetsenbord kan je uit het toetsenbord hale zie ik... |
Je vertelt niet wat voor OS je gebruikt en je hebt de 2 sticky topics niet gelezen. Ook laat je schrijfstijl te wensen over. Tevens hoort dit topic op S&M, omdat de eigenlijke vraag die jij hebt een software-vraag is: hoe driver zoeken, hoe multimedia toetsen kunnen gebruiken in windows.
Probeer het eens opnieuw, en maak een topic mét tag aan op S&M. Haal dan meteen de 'slang' uit je tekst, zodat dit correct ABN is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |