![]() |
Massage tips
Hallo
Ik wil morgen mijn vriendinnetje verwennen met een goeie uitgebreide massage. IK was net even wezen googlen maar ik kon niet zoveel plaatjes vinden. Ik had ook al iets gelezen over strijken, wrijven en nog iets maar hoe je dat precies doet? IK heb al wel massage olie en natuurlijk wat leuke kaarjes maar hebben jullie nog tips, het liefst met plaatjes. ps: erotische massage tips zijn ook welkom :D |
Ik ben dit jaar gestart met het keuzevak sportmassage bij ons op school, maar in tegenstelling met wat veel mensen denken is Masseren ontzettend moeilijk en zwaar. Dat kan ik je zo niet leren.
Eerst moet je beginnen met het op temperatuur brengen van de huid met verschillende wrijftechnieken. Daarbij gebruik je de olie. Daarna beginnen de knedingen, dan moet de huid vetvrij zijn. Naderhand heb je nog wat andere dingen die je moet doen. Nee een echte massage gaat het niet worden. Maar alleen wrijven wordt door de meeste mensen al fijn gevonden. |
Citaat:
Maar als ik goed mijn best doe en veel uitprobeer is er dan een mogelijkheid dat ze wel heel ontspannen wordt en dat er wat stress weg gaat? Jij weet zeker niks van een erotische massage? Want het verschil lijkt mij niet zo groot, bij een erotische massage masseer je volgens mij alleen meer de erogene zones.. |
Improviseer. Als je het met liefde en aandacht doet zal ze het sowiezo wel op prijs stellen..
|
Citaat:
begin gewoon met d'r schouders draai beweging met je duim en met de muis van je hand en dan ga je naar de rug toe wrijven met je handen... daarna kun je d'r vel/spieren .. met je duim naar boven en naar je wijsvinger laten rollen ( olie gebruiken !!) links en rechts afwisselen ... en vergeet d'r zijkant niet ! tip: leg d'r armen om d'r hoofd.. ( alsof ze ligt te zonnen ) .. Billen kun je ook masseren door van opzij met 2 handen een duw en draai beweging te maken naarbinnen en omhoog.. benen doe je het zelfde als armen en nek .. ja kan ook nog de muis van je hand net boven d'r stuitje zetten andere hand er op en dan zachtjes duwen en draaien .. nog meer ?? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij in de middag vraagt hoe iets gegaan is op de avond op dezelfde dag dan kan ik dat natuurlijk niet beantwoorden maar bedankt voor de interesse :D |
Nou luister beste jonge man...
ik dacht,, de kans is groot dat jij dit pas leest vanavond laat of morgen. dus dan had je antwoord kunnen geve :o |
Citaat:
@topicstarter: gewoon doen wat goed voelt. (met olie!) :) |
|
De overgang van massage tot sexuele handeling moet heel geleidelijk zijn. Zo geleidelijk dat ze het niet merkt. Anders schreeuwt ze ineens: "EEEEHJJ ga weg jij viezerik, jij wil alleen maar sex met me"
(mocht dit gebeuren, zeg dan: "ja, ik zit toch niet voor jan lul te masseren") |
Citaat:
|
uhh oke :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |