![]() |
Rush - Live in Rio
Beste menschjes,
Sinds een klein weekje in het bezit van Rush - Live in Rio. Prachtig album, had al wat nummers van Rush gedownload o.a. The Trees, Ghost Rider, Xanadu, e.d. en dat zijn stuk voor stuk lekkere songs! Nu het Live album, dat is werkelijk fenomenaal! Super goed opgenomen, en lekker veel muziek, maar liefst 3cd's! Wie heeft deze cd ook? En kan mij nog meer nummers aanbevelen? Groeten! |
ik weet alleen dat ze een geweldige drummer hebben.
|
wat is het voor muziek?
|
Rush; tjah in welke categorie zal ik het eens indelen...Symfonische Rock, denk ik. Althans de nummers Xanadu, Tom Sawyer, The Trees e.d. vallen daar wel degelijk onder.
Het is dus een symfonische rockgroep uit Toronto. Opgericht ver voor jou geboorte in 1968. Bestaande uit: Alex Lifeson (gitarist), Neal Peart (voorheen was het John Rutsey) (drums) als zanger/ bassist hebben ze Geddy Lee (heeft ook solo platen gemaakt, erg goed) . Mytologische en fantasie thema's komen veelal voor in hun muziek thema's. Aanbevolen albums: Live in Rio, Rush, A Farewell to Kings, e.d. |
Citaat:
|
rush is GOED!! heel erg goed zelfs
geweldig hah! hun 1e 5 platen zijn super klassiekers, verplichte kost |
yep rush heerscht (y)
progressieve underground duders |
Oh jammer. Ik dacht DJ Rush live in Rio. :cool:
|
1 oktober in Ahoy
|
Volgens mij vond mijn oom dat altijd heel erg leuk. Zelf ken ik geen nummers volgens mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |