![]() |
Jouw Ogen..
De mooie blauwe ogen
Die langzaam open gaan Beginnen helder te stralen En kijken me lief lachend aan De ogen waar ik in verdrinken kan Waar ik je hele leven in zie Waar al jouw emoties uit te lezen zijn Liefde, haat, geluk en verdriet Stiltes zijn niet erg Als je even niet weet wat je zeggen moet Werp ik een blik in je mooie ogen En dat maakt alles weer goed Wat ik zonder jou zou moeten? Ik zou het niet weten Maar mocht ik je ooit verliezen Jouw ogen zal ik nooit vergeten.. |
Tis wat cliché...
|
Citaat:
|
maar wel mooi verwoord vind ik
|
Ik vind het knap (y)
|
Ik vind je gedicht ook wat te standaard; het is niet zo interessant om te lezen vanwege het gebrek aan speciale verwoording; ik mis eigenlijk iets in je gedicht... ik vind de inhoud op zich wel mooi; maar de verwoording vind ik gewoon wat minder. Ik zou zelf bijvoorbeeld wat meer beeldspraak gebruiken, dat maakt het gedicht wat leuker en interessanter voor de lezer. Verder zou ik van de zin Liefde, haat, geluk en verdriet 'liefde, haat, geluk, verdriet' maken; ik denk dat dat wat beter leest :).
|
Nee, cliche is het niet, want cliches zijn het terecht. Cliches zijn cliche omdat ze vet blijven.
|
wel leuk :)
|
mooj woord gebruik!! en moojuh inhoud :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |