![]() |
Converge!
Hell yeah negors! Als ze nu cancellen spring ik van een brug.
16.01.2004 Holland Arnhem @ Goudvishal 17.01.2004 Germany Ruhrpott Area tba 18.01.2004 UK Canterbury @ The Scout Hut 19.01.2004 UK Manchester @ Satan's Hollow 20.01.2004 UK Dundee @ The Reading Rooms 21.01.2004 UK Leeds @ Josephs well 22.01.2004 Irland Dublin @ Voodoo Lounge 23.01.2004 UK Cardiff @ The Engine Rooms 24.01.2004 UK London tba 25.01.2004 France Paris @ Locomotive 26.01.2004 Belgium Belgium tba 27.01.2004 Germany Berlin Kato 28.01.2004 Germany Leipzig @ Conne Island 29.01.2004 Germany München @ Backstage 30.01.2004 Italy Milano tba 31.01.2004 Switzerland Geneva @ le Kab de l'Usine 01.02.2004 Holland Amsterdam @ Volta |
Nigga aaight!!
Ik ken alleen Hell To Pay, iemand nog wat andere tips want ik kan dat nummer niet echt waarderen. |
Concubine
farewell note to this city Homewrecker Jane Doe The Saddest Day Locust Reign Color me Blood Red |
cool, zie wel of ik naar de gvh ga (y)
|
vet (y)
dat wordt denk ik de goudvishal dan |
Dat word beide shows en die in Belgie probably ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
spring je dan ook van de brug??? |
Ik zal ook wel gaan in de GVH..
|
Nee, wil je graag dat ik van een brug afspring? :D
|
ik ga de Volta proberen.
|
in de volta, dat is wel koel
|
oeh, dan wil ik wel naar de volta, waar is dat eigenlijk ergens in amsterdam? :o
|
|
hehe, bedankt, eigenlijk eg dat ik te lui ben zelf een site te vinden he, hmm ;)
|
EEN GESCHENK UIT DE HEMEL
ben bij beide shows aanwezig! :cool: |
Citaat:
|
Oeh, leuk. K denk dat ik wel ga :) Flink beuken is wel weer eens leuk :)
|
oh vet :)
|
Idd. Als ze homewrecker spelen gaan er doden vallen :D
|
Vet, denk dat ik er in adam wel bij ga zijn!
|
Saddest Day, Locust Reign, Concubine, When Forever Comes Crashing
ik heb er echt zin in |
Citaat:
|
ik ga btw denk ik wel ff naar xDAxGOUDVISxHALx 16 jan.
(met x-en typen is zoooooooooo hardcore) maarehhh speelt dying fetus dan niet in de baroeg??? :rolleyes: |
ik ben benieuwd
ik vind het eigenlijk maar herrie maar vast wel aanwezig. |
oeh das wel gaaf :) als ik ga, dan ga ik wel naar de volta toe. alleen geen idee waar dat is..
|
Nah ik heb die cd geluisterd en ik vind de muziek echt supergeweldig maar die "zang" kan ik echt niet aan, als ik dat op mijn discman heb heb ik 24 uur per dag hoofdpijn.
|
ik word dan een VENUE-WRECKER \m/
|
Citaat:
|
tsss eikel mijn post fout quoten ;)
|
Citaat:
|
Waren jullie wel down vorig jaar?
Was 1 van beste 5 concerten van het jaar. ik ben ook van de partij, zeker omdat ik samen met Arjen de mosh wil brengen. |
Citaat:
en ik heet arjAn :mad: |
zeg arjan, ik zit bij jou op het forum, zullen we nu vriendjes worden?
:rolleyes: ik denk dat ik ook wel ga naar de goudvishal, geen idee waarom |
Citaat:
|
Citaat:
*lolly geevt* |
Citaat:
heb je stoere nikes? ;) |
Citaat:
als ik klaar ben met m'n stage ga ik m'n pakkie ritueel verbranden. strakke broeken grmnbsfdah(#()!_$#(^& :mad: (n) |
Citaat:
ook op stage |
Citaat:
vrij tegenstrijdig....maar hier op mijn stage zijn ze overtuigd van mijn dubbelleven. ff ontopic: heeft iemand enig idee hoelang zo'n band als converge speelt en hoeveel die avond gaat kosten? |
Citaat:
zoals de meeste hc bands zal zo'n 8/9 euro kosten de gvh kennende... |
arjen, heheh:D
|
Citaat:
febiene niet doen he! |
wordt wel vette show. hopen dat er wat leuke support meekomt. en hopen dat ze nu WEL!!!!!!!!!! tshirts hebben in maat L... vorige keer was er alleen S en M, nou ik ga er niet als een hom bijlopen met een tshirtje dat zo getverderrie strak zit.
|
ga zeker aanwezig zijn in amsterdam :)
|
En Rise And Fall is met ze op tour, dat maakt het helemaal compleet.
The Saddest Day... EVERYTIME YOU JUSTIFY ANOTHER GOOD IN YOU DIES! |
hoopte van te voren dat Every Time I Die mee zou komen :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |