![]() |
Naar Mars?
Op Mars zijn steden en een aantal industrietakken opgericht en men wil er zo graag mensen hebben dat de verhuizing gratis is.
werk De beschikbare soorten werk zijn alle soorten werk waarbij uitsluitend informatie en computerprogramma's worden gemaakt, mijnbouw, metaalbewerking, bouw, onderzoeker (dagenlang zoeken naar dingen in rivierbedding klimaat Een gemiddelde temperatuur van rond de -53 graden celsius, af en toe een storm, geen adembare lucht. Nederzettingen verschillen, sommigen hebben tussen de huizen niks, anderen ruimtes met of de juiste temperatuur (alleen zuurstofmasker nodig) of de juiste atmosfeer en sommigen weer alles zodat je vrij kunt lopen. veiligheid Jaarlijks komen veel mensen om door ongelukken waarbij ze stikten of bevroren. Wat kan jou bewegen om naar Mars te verhuizen? |
Niets.
|
Anders, namelijk
ik denk niet dat er iets is wat mij zou kunnen motiveren om te emigeren naar Mars. Ik ben bijzonder gehecht aan de aarde ;) De antwoord in de poll zijn trouwens humoristisch, 'als de marsgemeenschap erg hecht is' :D Hoe kom je erbij, dit soort onzinvragen? |
Just for the fun :P
|
ik zou niet weten wat ik daar moet zoeken :s
|
Citaat:
Mars zal ooit bewoonbaar worden, maar voor het een tweede aarde is zijn we alweer minstens een millenia verder. Hoeveel mensen zouden er heen gaan en waarom? |
ik zou er niet heen willen bah lijkt me een verschrikkelijke planeet, en het idee dat ik nooit meer terug zou kunnen is nog erger :o
|
Als ik als vluchteling weg moet uit mijn land, door een instabiele politieke situatie bijvoorbeeld, dan wil ik best graag kostenloos naar Mars :)...
En verder zou ik ook gaan omdat er niet veel mensen komen, tis daar ook niet te vergelijken met welk land dan ook op aarde, dus weer 's wat anders (ik ga dr even van uit dat ik mijn wereldreis al gemaakt heb voordat ik naar Mars ga)... |
Citaat:
Nou, ik mis de Mars-only sporten hier op aarde, laat ik eens naar Mars gaan verhuizen. Bovendien is de mars gemeenschap zo hecht, dat moet wel knus zijn daar. :rolleyes: |
Citaat:
Maar ik zal je mening onthouden |
Als de aarde één vervuilde troep geworden is, overal nucleare straling dan ga ik liever naar een andere planeet. En er moet iid genoeg werk zijn, maar ik zal heus niet de eerste worden, dan is de boel allang gekonoliseerd..
|
Citaat:
En verder ben ik je eeuwig dankbaar dat je mijn mening zal proberen te onthouden. |
Jij hebt nog meer vrije tijd dan ik volgens mij :cool:
|
Ik wil uberhaubt nooit naar mars...
Hooguit als de aarde op ontploffen staat en de wereldbevolking geevacueerd moet worden. Maar dan nog alleen als alle mensen hier om me heen meekunnen,,, In me eentje heb ik daar ook niets te zoeken |
als de aarde te overvol wordt, maar verder hoef ik er ook niet heen (ja op vakantie :D)
|
Als de reistijd niet zo lang was... Je moet er vooral niet met kleine kinderen heen gaan, anders hoor je continu: "hoeveel kilometer nòòòòg?", of "zijn we er nou bijna?", of "ik moet plassen" :mad: :rolleyes:
Oh ja, daarnaast was er ook nog iets met dodelijke straling van de zon waar je buiten de veilige dampkring van de aarde bloot voor staat en je de heenreis niet zou overleven o.i.d. Da's opzich ook wel iri. :D |
Citaat:
Anyway, ik zou er niet heen hoeven. |
Anders, ik moet me zo verschrikkelijk schamen voor iets dat ik het liefst naar Mars verhuis. Anders: nevernooit :D
|
sex op mars lijkt me cool
|
Studie volgen aan Mars Academy natuurlijk. (y)
|
Citaat:
|
heb altijd al de eerste karate school op mars willen openen :cool:
|
werk
instabiele politieke situatie aarde en anders namelijk: vluchten voor de aliens in ruimteschip luna |
Exact dezelfde omstandigheden als hier op aarde.
|
Dat marsmannetjes erg hoogbegaafd zijn, en ook veel technologische kennis hebben. :)
|
Ik heb op anders gestemd, ik zou namelijk alleen gaan als de aarde onleefbaar is (en dat is hij al bijna, naar mijn mening) en het op mars beter zou zijn. En ik zou wel willen dat er geen geloofsconflicten zouden zijn en zo...
|
anders: lekker hunks :P
|
dit gaat ook nergens over:s
|
Anders, namelijk: als aangekondigd wordt dat binnen enkele dagen de aarde naar zijn kloten gaat.
|
anders: Als er een monsterverbond tussen neo-nazi's, communisten en Moslims word gesloten om over de wereld te heersen.
|
Niks
|
Ontdekken! :)
Ik wil er graag rondhuppelen en proeven doen (niet dat ik dat kan, maar het is ook maar een poll :P) |
Eigenlijk blijf ik liever gewoon hier.
Maar als t zo ff goedkoop kan, dan zou ik dr wel es n tijdje op mars willen rondhuppelen gewoon om es te kijken hoe t daar is. En er onderzoek doen lijkt me wel leuk. Maar ik zou dr echt niet willen wonen, daar hebben we immers de aarde voor. |
Geringe wetgeving :o
|
ik ga niet, ik wil niet eens naar een ander land verhuizen dus al helemaal niet naar Marrrrs.
|
Voor de pret(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |