![]() |
Verhalenwedstrijd 2
Aangezien de vorige wel goed is verlopen op een paar kleine dingen na gaan we een 2e verhalenwedstrijd organiseren.
Regels zijn het zelfde als de vorige keer: maximaal 3000 woorden met een evtuele overlapping van 200. Je hoeft geen verhaal van 3000 woorden te schrijven, het mogen er ook minder zijn. Sluitingsdatum voor het sturen naar letteren@hotmail.com is 1 december. Veel succes allemaal. Zie verder ook de extra over de verhalenwedstrijd. |
Leuk plan weer. I'm in.
|
een verhaal wat lang lang lang geleden op dit forum heeft gestaan mag niet hè?
|
Citaat:
|
gewoon dat verhaal naar je toe sturen?
|
Citaat:
|
ik denk dat het misschien nog te bekend is.. begin wel opnieuw
maar anyways bedankt :) |
Citaat:
|
|
Als je hem zo los post kan dat verhaal niet meedoen. (heb nu je link verandert, je kan dat soort dingen beter pmmen of mailen) Maar opzich zou het best kunnen.
|
Wanneer komen de nieuwe verhalen?
|
Citaat:
|
Wij wachten in spanning... :)
|
Citaat:
|
Het duurt nu wel erg lang... Kunnen we er nog niet mee beginnen? :o
|
Citaat:
|
Heb er nu een aantal online gezet, de rest komt morgen.
|
Van 1 weet ik al zeker van wie die is ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm nou... Daar valt uiteraard iets voor te zeggen, maar daar kan ik helaas geen uitspraken over doen. Tot mijn spijt moet ik u namelijk meedelen, dat dit soort uitlatingen niet in ons fonds passen. Wellicht dat andere uitgeverijen een ander fonds hanteren. Wij danken u voor het in ons gestelde vertrouwen.
;) |
Ik geloof dat men (oftewel ik...) nog wel een tijdje bezig is voor men een keuze kan maken uit deze duizend inzendingen!!
|
Citaat:
Wat denk je wat een werk dit wel niet voor me was? :p |
Moet de Extra over de Verhalenwedstrijd niet geupdate worden, met informatie over Verhalenwedstrijd 2? Ik bedoel, de 'oude' informatie staat nog op de frontsite, maar zonder nieuwe inhoud dat handelt over deze tweede wedstrijd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |