![]() |
nieuwe hit van limp bizkit (behind blue eyes)
ik kan niet stoppen met hem te draaien.....geweldig lied. hoe vinden jullie hem?? beter dan de normaal (wat hardere) muziek van limp bizkit!??
verder vroeg ik me af wat er precies bedoeld word met dit liedje...uit de clip wordt ik ook niet veel wijzer wat precies bedoeld. dis overigens de songtext.... No one knows what it's like To be the bad man To be the sad man Behind blue eyes And no one knows What it's like to be hated To be faded to telling only lies [chorus] But my dreams they aren't as empty As my conscious seems to be I have hours, only lonely My love is vengeance That's never free No one knows what its like To feel these feelings Like i do, and i blame you! No one bites back as hard On their anger None of my pain woe Can show through [chorus] Discover l.i.m.p. say it [x4] No one knows what its like To be mistreated, to be defeated Behind blue eyes No one know how to say That they're sorry and don't worry I'm not telling lies [chorus] No one knows what its like To be the bad man, to be the sad man Behind blue eyes. |
da's godveredomme een cover, en een verdomd slechte ook.
|
Citaat:
|
ik vind er niks aan, veel te rustig.
dat kan heel mooi zijn, maar ik vind dat limp bizkit daar niet in geslaagd is. |
rap : die kerel moet gewoon zijn bek houden
moet gewoon zijn bek houden moet gewoon zijn bek houden moet gewoon zijn bek houden |
Ik vond het vorige nummer echt goed, maar dit ken ik niet.
(vorige bedoel ik... damn titel... I'd eat you alive of zoiets/ |
Citaat:
Ik vind het lied niet boeiend. |
Ik dacht dat ze altijd zo hard brulden dat ze geen pop maakten.
|
niet-echt-dat-je-zegt-je-van-het...eigenlijk. het is zoals eerder gezegd eigenlijk net niks; niet hard, maar het raakt me ook niet ofzo. en de stem van fred durst is ook niet om vrolijk van te worden.. :)
|
oejjjj
wat een negatieve reacties haha jullie vinden dus eigenlijk dat limp bizkit (en de stem van fred durst) zich niet lenen voor dit soort liedjes?!??! |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is een kankernummer,.. gecoverd door een kankerband.
wat moet je daar nou meer over zeggen. het is gewoon dikke kanker. (sorry voor het vele kanker :p ) |
Citaat:
|
aan de mensen die wisten dat het een cover was.....van wie is het origineel ?? wil ik very graag weten! bvd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yes! Limp Bizkit! <3
|
Citaat:
|
sinds wanneer heeft limp bizkit hits?
|
mmh.. kvind hem zwaar roeleren eigenlijk.... dat nummer :o
clip vind ik ook toppie!... maaruh... van wie heeft freddie t gecoverd dan :confused: :bloos: |
the who dus :bloos: wist ik niet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
haha dankje wel dan |
wel veel negatieve reacties sniksnik
als ik het goed begrijp is dit liedje hetzelfde als Dido die opeens 10x fucking weed zegt in haar liedje ? :D (moet leuk gezicht zijn btw) |
Citaat:
|
gaan we weer.... (n)
|
Citaat:
|
Lp is behoorlijk kut ende waardeloos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lb is behoorlijk kut en waardeloos :) |
ik vind dat stukje als hij niet zingt wel mooi eigelijk, als hij aan het zoenen is met dat meisje. als hij zingt is het al een stuk minder (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het een doop nummer
|
Oh, ik wist niet dat het een cover was (n)
Ik vind het een erg mooi liedje. Zijn stem is juist mooi bij zulke liedjes, als ie niet van die achterlijke dingen blert maar gewoon zingt. Ik vind de clip ook wel mooi. :) |
wat erg dat sommige mensen hier niet wisten dat het een cover was (en van wie)
die clip is stom en hun versie ervan is stom, belachelijk hoe ze dit nummer zó hebben kunnen verkrachten(n) |
Citaat:
ik wist et ook niet, en ik vind het nummer ook niet geweldig, ik kan die stem niet uitstaan |
Citaat:
ik vind het gewoon vreselijk irritant dat sommige mensen nummers aannemen als die van de artiest. niet alleen met LB, maar met meerdere covers van andere bands denkt de gemiddelde dat de band het origineel heeft uitgebracht. en daar baal ik af en toe van |
Citaat:
gelukkig ben jij de kenner die het ons allemaal vertelt :) |
Citaat:
Maar mensen of je t nu slecht vindt of niet, probeer wel elkaars smaak te respecteren en sommigen zijn gewoon idd te jong om van bepaalde covers af te weten. |
Niet goed niet slecht niet zeuren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dalijk ga je nog vertellen dat lb - faith ook een cover was :| :p
|
Citaat:
|