![]() |
Rare/Sold Out/spul waar je trots op bent-spul
Ik heb genoeg tapes/vinyl wat gelimiteerd is tot een bepaald aantal. Echt een trots heb ik niet, terwijl m'n niet meer te krijgen Hin Onde pic-7" hehoorlijk puik is.
Wat jullie? |
ik heb een schaamhaar van elvis
|
Citaat:
daar gaat m'n topic :( |
Thyrfing picture LP's en Mordaehoth hemd.
|
kheb een groene versie van Metallica's Ride The Lightning, staat ook nog een drukfout op. zijn er geloof ik maar een stuk of 500 van.
|
Hormoaning van Nirvana
|
Korn - Life is Peachy promo-tape
|
euh..... nee
om eerlijk te zijn boeien dit soort dingen me ook niet |
Citaat:
|
bold - speak out (met gatefold hoes)
side by side - you're only young once 7" (1st press) chain of strength - what holds us apart 7" (1st press) judge - ny crew 1st press bold - s/t 7" 1st press floorpunch - division one champs 7" (2nd press, blue vinyl) youth of today - we're not in this alone LP (1st press on caroline/schism) american nightmare - 2nd 7" (purple vinyl, euro press) carry on - roll with the punches 7" (1st press, blue vinyl) beide eerste shelter 7"s eerste shelter LP (1st press maroon vinyl) wat crucial responce releases op de meest gelimiteerde kleur (onward 12", eyeball 7", sporswear 7", over the line demo 7", know your enemy 7") alle 3 de rain on the parade 7"s (eerste persen op kleur) a chorus of dissaproval 10" (op zwart witte spletter) en hun godfather 7" fastbreak - beide lp's op de gelimiteerde kleur eerste pers. madball - ball of restruction 7" atari - we'll be fighting 7" (eerste en 2 pers) en nog wel veeeeel meer, maar dit waren mij trotsen |
DVD: Nirvana - The Untold Stories
DVD: Nirvana - Live Toninght! Sold out! CD: Nirvana - A TRIBUTE BY STUDIO 99 Plus wat op de foto staat: [IMG]http://picture.**********.nl/nirvana_zooi_small.jpg[/IMG] euhm, vast nog wel wat maar weet i zo ff niet.. |
american nightmare - 2nd 7" (purple vinyl, euro press)
97a-Better of Dead 12"(eerste pers, rood 100 stuks) 97a-Society's running on empty(oranje marble, eerste pers 300 stuks) Isis-Oceanic 2xlp(bruin/paars marble europress 125stuks) m'n Suicide File collectie hehe: -Split met The Hope Conspiracy(geel 470 stuks ofzo) -Twilight full length( Op cum on a tanned whore hehe 360 stuks ongeveer) -Afscheids 7"(grijs marble 500 stuks) -Split met RnR(pre-order cover wit vinyl 110 stuks) Binnekort nog de eerste 7" op paars en dan heb ik een pakketje Ebay goud :D |
Immortal - Destroying Divina Bootleg op blauw vinyl, gelimiteerd tot 318 stuks
Immortal - Plague Of Evil Bootleg, gelimiteerd tot 1000 stuks en handgenummerd Voor de rest heb ik nog wat gelimiteerd spul maar niet echt op die manier als bovenstaande |
Citaat:
:rolleyes: |
Ik ben trotse bezitter van de enige echte beatle lp: Magical mystery tour MET boekie. :p waard 10.000 euro. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs de uitknip-badges heb ik nog. |
o ja ik heb nog een LP van;
Cliff Richard & The Young Ones- Living Doll :cool: :cool: |
ik heb carl douglas - kung-fu fighting op 10"
|
Citaat:
En een box met 6 singles. Ook van Nirvana en heb ik ergens achteraf voor 1000 BEF (hmm... 25 euro?) gevonden. hehe, bij nader bestuderen van de foto zie ik hem linksonder liggen :D. Gesigneerde cds van Palinckx en Underkarl. |
Citaat:
En wat bedoel je? (Wat is er mis mee oid?) Citaat:
Ziet er iig niet uit :P Zal eens zoeken.. |
Citaat:
|
Ik heb een cd van tiesto met de foto van hem verkeertomgedrukt. Er zijn er 100 van. Wat is de waarde?? :bloos:
|
Citaat:
Dacht dat het iets van Universal ofzo was.. En Hormoaning zul je ook niet zomaar ergens zien denk ik... Waar ik trouwens nog niet uit ben, waarom zijn Japanse versies duurder? Zijn die beter? |
Japanse versies hebben soms bonustracks, of iets andere artwork / teksten ivbm ......de japanse taal!
|
Fleurety - Min Tid Skall Komme (originele release)
Sort Vokter - Folkloric Necro Metal Mysticum - In the streams of Inferno Immortal/Ulver - bootleg split cd dat is alles denk ik. :( |
Citaat:
|
Citaat:
PetShopBoys: Alternative Box met dat leuke plaatje voorop. PetShopBoys: Een rijtje vinyl met vage disco mixen en DJ Culture limited. En nog wat van die ongein PetShopBoys: Bilingual Special Edition (niet de further listening versie) PinkFloyd: The Wall en Atom Heart Mother op MFSL David Bowie: Heathen en Reality 2CD's En verder nog heel veel meuk waar niet zoveel van gemaakt is omdat het niet zo gewild was.. (bergen gratis LP's) |
een vinyl plaat van billy holliday's live optreden..
uit 1974 of 1957 een van die twee iig :D |
Ik heb ook nog Immortal - At the heart of winter box gelimiteerd tot 10.000.
:rolleyes: |
Citaat:
ik heb ook zoiets moois: Monstrosity - live in Brasil(brazilie 2002 tour) gelimiteerd tot 2000 stuks :D |
ben trots op mn slayer - hell awaits tour trui
is al 150 euro ofzo voorgeboden terwijlk 'm voor 70 gulden heb gekocht :) :D |
Citaat:
edit: dacht dat het euro's waren, niet dus. |
Citaat:
Had beter kwaliteit verwacht oid :) |
Beetje nonsense als je het mij vraagt.
|
Kheb niet veel bijzonders. Alleen 'leave the story untold' van soulwax op doorzichtig vinyl, en een versie van Kid A die eigenlijk uit de winkels had moeten worden gehaald (maar ik kocht m 2 dagen voordat ie uitwas). De eerste 40 sec. zijn een live iets en elke track begint 40 sec. later dan dat de bedoeling is...
|
Citaat:
Collector zijn is big fun (y) |
Citaat:
Wel leuk is de variant van de PSBs, met Alternative.. De 'normale' versie is gewoon een cd doosje met 2 cd's. De limited editie heeft een boekje erbij, en nog zo'n mooi doosje er omheen, waar het plaatje van verandert als je er van een andere hoek op kijkt (hoe heet dat eigenlijk?). Speciale uitgaves met een extra cd met obscuur materiaal (flink vol dus) voor de mensen die dat willen hebben en een normale uitgave voor degenen die dat niet zo boeit is ook wel erg leuk. |
Ik wil niet graag in een nutteloze discussie verwikkeld raken, maar mensen die dingen verzamelen 'voor de heb', daar kan ik gewoon met m'n hoofd niet bij. Als je al de cd hebt, waarom wil je dan in godsnaam nog de 7", de 12" of de 24". En de singles en weet ik wat nog meer. Daar wordt de muziek toch niet beter op?
|
Citaat:
|
Citaat:
The Interview Sessions (Chatback) Bleach (Geffen) Nevermind (Geffen) Incesticide (Geffen) Hormoaning (Geffen) In Utero (Geffen) Unplugged In New York (Geffen) From The Muddy Banks Of The Wiskah (Geffen) Nirvana (Geffen) Outcesticide Vol.1 (Kobra) Outcesticide Vol.2 (Kobra) Outcesticide Vol.3 (Kobra) Outcesticide Vol.4 (Kobra) Outcesticide Vol.5 (Kobra) Outcesticide Vol.6 (Kobra) Outcesticide Vol.7 (Kobra) Heart Shaped Rome (Kobra) Suicide Solution? (Kobra) Twilight Of The Gods (Kaycee) Outcesticide IV: Rape Of The Vaults (Blue Moon) Secret Songs – The Unreleased Album (Stoned Pig Records) Turnaround – The Sessions Album (Stoned Pig Records) Smells Like Cover Versions (?) Moritari Te Salutant! Nevermind – Here Comes Nirvana (Karma Records - India) The Final Strike – Last Kurtain in Milan (Da Capo Records) Throw Them To The Lions!: Rome Remastered (Dumb Rec. Ltd.) No Place Like Home (Murphy Records) Amsterdam Paradise (?) Hormaoning was trouwens niet duurder, t zou ook nogal te gek zijn geweest want er staan maar 6 nummers op. Maar wel 6 heeeele goeie :D. Maar eigenlijk ben ik op al mijn Nirvana-spullen trots :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm heb niet zo heel veel
Tool - lateralus eerste druk waar dus in plaats van de titeltrack lateralus lateralis staat. Smashing Pumpkins - Aeroplane flies high boxset Sunny Day Real estate - One single(gewonnen) Jimmy Eat World - Static Prevails(gesigneerd) |
zo oldschool ben ik nou ook weer niet..... :rolleyes:
alle shit die ik heb is nog wel te koop bij distro's enzo. behalve de 1e spirit 84 7" dan... maar dat is niet zo boeiend |
Smashing Pumpkins - Aeroplane flies high boxset
Soad - Toxicity (lim edition +signed) :o Muse - Showbiz (signed) Alice in Chains - Alice in Chains (signed door Layne Staley) Neo - thriller (signed) David Bowie - Ziggy Stardust ( 1 ste druk op vinyl) en een zooi plectrums van bands |
Citaat:
|
Citaat:
|
de enige plaat die ik heb is Highway 61 Revisited van Bob Dylan. ik weet niet of dat bijzonder is, maar ik ben er wel trots op.
verder wat cds die behoorlijk limited zijn, maar daar ben ik niet bijzonder trots op ofoz |
Less Than Jake limited cd, zo limited dat ie niet eens op de site stond
NOFX - Timmy the Turtle EP, maar die is wat minder zeldzaam Frenzal Rhomb - Once A Jolly Swagman, Always A Jolly Swagman |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |