![]() |
ICP - melkweg
Net terug
rillerig van de fucking Faygo cola. Even van mijn hardcore-tour afgestapt en een hip hop showtje meegepakt, uit pure nostalgie. wou ze in 1998 al live zien, maar gister toch nog gezien. Leuke show, rare wezens (beren met 1 oor, te slecht geklede monsters etc.). Veel nummers in een uur erdoorheengeramd, moeite waard, absoluut. Ook de slaapreis terug was...interessant. Iemand anders geweest? |
damn. had ik wel bij willen zijn op zich.
|
idem, welke nummers speelden ze en hoe 'raar' waren ze op het podium?
|
Citaat:
|
Jah ik wou ook gaan..
Beetje jammer dat ik een toets had vandaag.. Anders was het feesten met mijn homies :o .. |
Citaat:
steve, is er soms iets dat je ons wilt vertellen? |
Citaat:
|
Waarom vinden veel mensen die Metal/Rock mooi vinden ook Insane Clown Posse mooi??
Veel vrienden van mij vinden dat mooi en leuk en ik snap er geen hol van want het heeft niks te maken met Metal en Rock. Kan iemand deze vraag beantwoorden (want voor mij zijn ze gewoon anti-metal)?? (ik wil ook niet genomineerd worden voor de jongen met de stomste kutvraag van 2003) :D |
ik vind ICP verschrikkelijk brakke hooooooomiezzz liedjes gedoe, beetje provoceren schreeuwen/schelden corpse paint op en gaan met de banaan ik snap niet wat je er in ziet 86dagreed?
|
Dat vind ik ook maar veel mensen die van metal/nu-metal houden vinden het mooi behalve ik, het is gewoon Hip-Hop
|
ik vind ICP zo koel!
nummer bitches is geniaal! |
ik vind het echt vreselijk (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.instantrage.com/portfolio...cp/icp-016.jpg http://www.instantrage.com/portfolio...icp-f3-021.jpg alstu |
Probably the worst shit ever.
Wie had dat gedacht.....friso....een juggalo(ik schaam me zelfs dat ik weet wat een juggalo is...). nasty nasty nasty shit dat ICP. |
en ik ben het eindelijk eens met de man hierboven eens!
|
homies!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |