![]() |
Zingen bij Razor Crusade?
Razor Crusade and Sebastian part ways.
Singer Sebastian has decided to quit singing for Razor Crusade due to personal reasons. Even though loosing a singer means quite a bloodlet to a band, Razor Crusade would like to make absolutely clear this does not mean the end of the band. The four upcoming UK shows as main support for The Hope Conspiracy will be the last ones with Sebastian on vocals. After that the band will dedicate all their time to finding a new singer and get back on track as fast as possible…. and stronger than before! Unfortunately all other shows will be cancelled. Razor Crusade will start auditioning new singers right away. Interested? Email the band at audition@razorcrusade.com. |
nee dankje.
|
Daar heb ik geen hardcore genoege looks voor. ;).
|
ik kan niet schreeuwen. maar verder ben ik 1.59 meter pure haat
|
Hardcore != zingen
|
Nou nou, 15 jaartjes jong en dan al pure haat. Er zijn denk ik niet veel kids van 15 die weten wat pure haat is. Ik ben blij dat ik het niet weet.
|
Vorige week stond ik nog in hun voorprogramma.
1 na laatste show dus gezien. Redelijk bandje. Die gitarist is wel erg emo. Ce-el-wan: 'wat zie jij er emo uit' 'uuh dacht dat schooierlook was' (in het echt was het grappiger). |
ik ben 1,75 pure chaos. :D
|
ik ben 1.73 puur ehm.... ja.... :confused:
|
19.5 cm yo....oh verkeerde forum :p
Poorleno zeik eens niet zo. Kudel: Niks voor jou daar zingen? :) |
Citaat:
als zijn schatting klopt... |
Citaat:
ik zeg rolf en bavaria (y) |
Citaat:
<3 alleen dat bavaria, ik weet t niet hoor... de eerste scene is geschetst iig. |
Citaat:
|
Citaat:
(net als ik) |
Citaat:
Laat ik wijselijk m'n bek houden ;) |
als mij?!
ik moet ervan huilen. :( |
:s
high school dropout... |
het geeft niet lieverd.
anyway, ik hoop dat ze een lekkore zangor vinden. (y) |
fashionXcore dat je bent :D
|
ja het moet toch leuk zijn om naar te kijken :p
|
ach de rest is ook niet mis !!! ;)
|
1.87m pure onzinpretcore...
|
sorry ik wil liever iets bereiken
|
en ik heb lang haar dus dat zou slecht zijn voor de reputatie van die band enzo
|
Citaat:
|
Hmm vreemd, ben blij dat ik ze nog 2 x heb mogen zien met Sebastian. Maar ik denk dat ze door deze manier van adverteren een hoop reacties krijgen van mensen die de band geweldig vinden, maar compleet talentloos zijn. Tenminste, ik neem aan dat dit gewoon op hun website staat?
|
Uhuh en op de verschillende boards. Talentloos. Hallo?? het is een hardcoreband. Je hoeft alleen maar een goede strot te hebben om te schreeuwen.
|
Citaat:
|
Maar echt talent mwoaah dat vind ik wat overdreven.
|
Hallo?? Je hebt schreeuwen en schreeuwen, en dan moet het ook nog eens bij de band passen. Ik ken genoeg irritante mensen die een soort geluid uitstoten en denken dat ze helemaal geweldig zijn, terwijl dat niet zo is. En er wordt niet van hem verwacht dat hij teksten gaat schrijven oid? Ik weet niet wie dat doet binnen RC.
|
Citaat:
|
Onze zanger gaat ws auditie doen.
|
Talent voor schreeuwen? Nee :)
|
Hoe oud issie? Ook 12 ;)
Natuurlijk moet je wel wat kunnen, maar ach.....er zijn zat gasten die goed kunnen schrijven en zat gasten die goed kunnen zingen. |
Citaat:
|
Citaat:
razor crusade vind ik leuk. :) |
Citaat:
Je moet ook boos kunnen kijken om zanger te worden van een hc band. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |