![]() |
Lerarenopleiding VO
Hallo!!!!!!!
Zijn er hier nog meer lijpe piepeltjes zoals ik die volgend jaar een lerarenopleiding VO gaan doen? Ik ben benieuwd. Waar ga je de opleiding doen en welk vak? xxx |
Ik was eerst van plan om wiskundeleraar 2e graad te worden op het HRO in R'dam...maar ben toch van gedachten veranderd en ga nu Technische Wiskunde doen aan de TU Delft, met lerarenopleiding natuurlijk, zodat ik wiskundeleraar 1e graad kan worden.
|
Ik ben niet zo stom om leraar te worden en ik ga al helemaal geen HBO studie doen. Dat is ver beneden mijn niveau. Iets anders dan de universiteit overweeg ik niet!!
|
Heej,
Kun jij mij misschien uitleggen hoe dat zit met 2egraads en 1egraads? Kun je met een lerarenopleiding aan het HBO alleen maar 2egraads worden of hoe zit dat? Greetzzz |
Citaat:
|
2graad bevoegheid houdt in dat ja alleen VMBO en 1 t/m 3 HAVO/VWO mag geven.
Voor HAVO VWO bovenbouw heb je 1e graads bevoegdheid nodig... dat is als je 2e graad heb afgerond nog 3 jaar studeren :( of dus idd WO Maar ik denk dak mooi op VMBO doe les geven, bevalt me nu goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga de lerarenopleiding Geschiedenis volgen, aan de Fontys Hogeschool in Sittard. :) Ripper |
Ik wil misschien lerares Engels worden. Heb dus gedacht over lerarenopleiding HRO (Rotterdam), maar ik ga liever Engels studeren, want dan kan ik meer dan alleen lerares worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ripper |
waar staat die VO voor
|
Citaat:
Ripper |
Ik ga lerarenopleiding engels volgen aan HVU
|
Ik ga de lerarenopleiding Engels 2egraads op het Windesheim (Zwolle)
|
Lerares Engels worden, lijkt me ook erg leuk... Maar eigenlijk wil ik gewoon Engels studeren en dan verder zien...
Maar aan de andere kant wil ik ook psych. studeren... *zucht* Ik wil nog veel meer doen en kan niet kiezen :s :D Maare lera(a)r(es) worden op VO lijkt me best wel leuk, als Engelse juf :) Waar dat allemaal kan? Daar heb ik nog niet over nagedacht... xs Juul |
ik wil lerares wiskunde 2e graad worden, in Nijmegen denk ik
|
Ik wil lerares Biologie aan de universiteit in Nijmegen gaan doen en dan lekker op mijn oude schooltje Ghc gaan werken hebben jullie tips over hoe het is om al op school te werken?
:eek: |
Citaat:
|
Niemand die een lerarenopleiding in Amsterdam gaat doen?
:( jammer... Nou ja ik zal niet de enige zijn !! Succes met alles xxx Hermione |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik Nederlands..
Op de HVU |
Citaat:
In dit topic werd overigens gevraagd wie het wel gingen doen, dus houdt je loze opmerkingen voor je aub. |
Ik ga lerarenopleiding Frans doen in Rotterdam
|
Citaat:
|
Toevallig ook nog iemand die lerarenopleiding Duits gaat doen of doet?? Ik zou er graag meer info over willen hebben!
Dank u!!!! Liefs Saskia |
Ik heb vorig jaar Duits gedaan, doe nu pabo en ga over drie jaar (dat hoop ik tenminste, iig na afronden pabo) hoop ik lo vo Nederlands of wiskunde doen (kan dan als het goed is in 2 jaar, dus das weer mooi meegenomen). Maar nu eerst maar ff een diploma halen, dan kijken we wel weer verder.
|
Citaat:
Ik moest wel lachen toen ik dit zag, maar dat is niet echt een goeie houding om leraar te worden, YO! |
Citaat:
|
Idd meningen zijn verdeeld en zal ook wel per klas per school verschillen. Ik heb zelf ook geen VWO les gegeven, maar vrienden dus wel. Mij bevalt VMBO eik wel...
Btw wist je dat als je leraar wilt worden dat je eik raar moet zijn, dan heb je alleen de le nog nodig en ben je leraar... |
Citaat:
|
Ik heb nu trouwens een 3VWO en een 5VWO klas, krijg volgend jaar een 4HAVO en een 5VWO klas.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |