![]() |
Jongens: vergeten je kwakkie op te ruimen na het aftrekken?
iemand wel eens gehad?
|
Wel eens genante dingen gehad ja :bloos:
|
lijkt me een beetje dom om dat te vergeten eerlijk gezegd :o
|
*ziet al kwakkie prominent op de salontafel liggen als de visite binnenkomt...*
|
Citaat:
|
hoe kun je dat nou vergeten? :confused:
|
Citaat:
|
tissues everywhere. :D
|
als je maar stevig doorrukt, valt de zooi uiteindelijk niet meer op :D :D :D
|
Vergeet het nooit. Wel mors ik wel eens :D
|
gewoon als je bijna klaarkomt je underpaints weer aandoen, dan valt het ook niemand op
|
Hoe kun je dat inderdaad vergeten :S.
|
Vergeten op te ruimen... dat voelt niet fijn, het wordt zo'n enorm plakkerige bende (als je niet geschoren bent is het monnikenwerk je schaamhaar schoon te maken) en het geeft vlekken in lakens, kleding etc.
Wel eens voorgekomen dat ik ben klaargekomen in m'n broek en het niet meteen kon schoonmaken, het orgasme was fijn maar het schoonmaken... :o |
Nooit echt vergeten op te ruimen, wel eens een lompe opmerking gehad van iemand die vond dat die tissue wel heel opvallend in de prullenbak lag terwijl ik niet verkouden was :D
|
Citaat:
|
:s
|
Lijkt me kut als iemand je kwakje vind. Op vakantie lag er een keer een kwakje in het zeepbakje van een douche. :s
|
Als er IETS lomp is..
|
BAH, BAH en nog eens BAH!! :s (n) :nono:
Hoe je het voor elkaar krijgt om het te vergeten, wil ik niet eens weten! Dit is gewoon te goor! |
jullie laten je kwakkies wel op vreemde plekken zeg!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom gewoon klaar op het dienblad (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
of je stelt je even aan |
Citaat:
... |
Citaat:
|
Citaat:
:D Ontopic: Nee, nooit vergeten op te ruimen. |
Citaat:
|
Citaat:
On-topic: ik probeer altijd te zien waar alles landt, maar het is wel es voorgekomen dat ik een uur later ineens nog een klodder zag zitten ergens :bloos:. |
Citaat:
Maar ontopic, ik ruim het meestal wel even op ja. En speciaal voor Sarah, we doen het overal hoor. In huis heb ik me zo'n beetje wel op elke plek afgetrokken en buiten huis. Op de toiletten van je school lijkt me ook geen verrassing. Mja, waar nog meer, in een pashokje... haha, Lekker voor die spiegel... wel stil blijven btw. :) |
Citaat:
nou ja het zat zo, mijn ex en ik gingen de mooie nieuwe bank inwijden ( uiteraard toen haar ouders al te bed waren ), en toen het climax moment daar was ging er ongemerkt wat naast.......... En de volgende dag was er heibel in de tent........ :evil: zo tevreden Sarah?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik kan me er idd dan ook wel weer iets bij voorstellen dat het niet al te prettig is als je iemand anders zijn kwakje bij toeval vind.
Hee, wat zit er op de tv/monitor wat plakt dat toetsenbord/die wc-bril toch Waarom gaat de douchecabine niet meer open etc. |
Citaat:
Maar het is me nog nooit overkomen (voor zover ik weet :D). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: nee, nog niet gehad. |
Citaat:
|
anders doe je ff moeilijk
gewoon onder de douche en afspoelen die hap of evt boven de wc maar dan heb je die troep ook niet |
zo veel is het niet
ik kom gewoon klaar om mijn buik en in mijn schaamhaar en smeer het dan een beetje uit ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ONTOPIC: nee |
Citaat:
|
Citaat:
|