![]() |
[Tekening] Ik met vriend...
Hai allemaal :)
Deze tekening had ik laatst gemaakt voor mijn vriend's verjaardag. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden....een foto is zonder flits gemaakt en eentje met flits. Ik weet dat er een aantal dingen niet kloppen maar wilde hem toch met jullie delen... :) http://www.angelfire.com/poetry/myne...peetklein2.jpg Zonder flits http://www.angelfire.com/poetry/myne...rpeetklein.jpg Met flits |
ogen ietsje te groot
en het rechter hoofd ziet er een beetje "opgeplakt" uit, voor de rest opzich wel ok <edit> raar zinnetje |
Ja, die ogen :rolleyes:...beetje groot dus...
Maar die schaduw!!! Sjit, echt geweldig goed! |
ik vind ze goed gelukt. zoals je zelf zegt kloppen een aantal dingen niet (verhoudingen, scheefheid enzo) maar mensen tekenen is best moeilijk, dus ik vind het wel goed gedaan. ik doe het je niet na, laat ik het zo zeggen :)
|
zow! ik vind het echt heel goed! idd ogen een btje groot maar goed dat heeft iedereen al gezegd. Echt heel goed!
|
Citaat:
|
Jij bent 17 en je vriend heeft al rimpels in zijn voorhoofd???
|
Mijn vriend is 24 en ja, die heeft al fronsrimpels :p ...wat de ogen betreft hebben jullie gelijk, verder bedankt voor de complimentjes :)
|
Heeeej Myrle, ik herkende jullie gelijk, wat een toeval ook :D
Mooie tekening (y) |
Ik vind de huid erg mooi gemaakt. Vooral van jullie gezichten. Alleen zijn die lippen iets te donker en die tanden hoefde je eigenlijk niet apart te tekenen, maar alleen de omtrek (als je snapt wat ik bedoel :bloos: )
|
:) kewl! je kan mooi iemands lach tekenen, en het haar ziet er ook heel natuurlijk uit!
|
wow, die schaduwen enzo tof...
die ogen lijken een beetje op de thunderbirds :D |
Erg mooie schaduwen. Mijn ma tekent beetje op dezelfde manier. Al wil ze heel realistisch tekenen toch zien de ogen er een beetje uit als in een cartoon. Alleen, bij jou is de vorm van het hoofd wel goed uitgevallen :) Je stikt van het talent. Alleen beetje oefenen op ogen, en je tekent zo goed als perfect volgens mij.
|
mmmmmmmmmm.... het jongensgezicht lijkt of de tekening gebogen is, z'n hoofd heeft niet helemaal de goede vorm.
Schaduwen zijn ok, tanden zijn een beetje nepperig, en de ogen zien er wel levend uit maar uit proportie. Tekening is overall wel ok. (y) |
GOD!!!!!!! hoe lelijk kan een mens zich uitten naar de buitenwereld!!!!!??????? :eek: :evil:
Als ik dit laat zien aan mijn tekendocent..... bah!!!!!!!! |
Citaat:
|
je hebt de huid erg realistisch getekent, maar ik zou iets doen aan de vorm van de hoofden en je bril zit een beetje scheef. ik geef hem een 9,5
|
(y)
tsjah! maar goed, naast "dingetje" ben ik ook je grootste fan he :p ik vind hem erg mooi :) maar je kan ook errug goed tekenen ...! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |