![]() |
Makkelijker...
makkelijker was ruzie
schreeuwende stemmen en gegil geweest makkelijker dan zwijgen vluchten voor de ander of te schrijven wat je voelt makkelijker dan slikken want jij nam ongemerkt mijn tranen van me weg makkelijker was het als er nooit iets was begonnen of alles anders was geweest |
sterkte meid:(
Mooi gedichtje, voelt mooi... |
Verdrietig :(... Verder een erg sterk einde... enerlaatste strofe loopt minder goed.
|
Duidelijk verwoord, helder, mooi gevoel, prettig ritme. Kortom, goed gedicht.
|
Citaat:
|
Ik vind de laatste twee strofen eigenlijk ook het beste lopen; ik vind de eerste strofe wat minder, het leest een klein beetje stroef bij de derde regel; deels omdat de tweede regel maar uit twee woorden bestaat en deels omdat ik eigenlijk nog een paar lettergrepen mis in de derde regel.
Verder vind ik dit een prachtig gedicht; zo ongelofelijk mooi, en enorm aangrijpend... het raakt me echt; zowel de inhoud als de verwoording. Mooie dichtvorm, goede opbouw; vooral de laatste strofe is prachtig, die leest ook zo heerlijk door :). |
Mooi Anne.. Echt mooi..:) Ik vind het hele stuk best goed lopen eigenlijk.. De gedachte is wel erg triest, en misschien dat het wel de herkenning is wat maakt dat het me zo erg raakt..
*hug* :s Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |