![]() |
vage toolbar
hey
Als ik internet explorer opstart dan krijg ik dit schermpje eerst te zien: http://www.euronet.nl/users/meerlogi...es/toolbar.jpg Ik heb ad aware en spybot al laten draaien, ze vonden allebij wat, maar het is nog steeds niet weg, kan iemand mij helpen. |
Start -> Zoeken -> Alle bestanden en mappen -> vervolgens zoeken op 'My Toolbar'.
Wellicht kan je het zo wel wissen. Probeer ook eens je Temp I-net files te verwijderen. |
"My Toolbar" kan je gewoon uninstallen
configuratiescherm->software |
Citaat:
|
Nou misschien had ie dat nog niet geprobeerd, want heb al meerdere malen met deze toolbar te maken gehad en iedere keer kon deze gewoon uninstalled worden.
Maar sorry voor het noob-answer hoor :rolleyes: |
ik heb hem al gewoon geprobeerd te unnen maar nu is die uit het rijtje van config>software verdwenen, maar het problemen zijn gebleven
|
Hij zal zich wel in het register hebben geschreven.
Als je TweakUI installeert, krijg je er een TweakUI icoontje bij in Configuratiescherm. Daar heb je ook zo'n Add/Remobe tab zoals in 'software'. Misschien dat je 'em daar nog kan wissen... Hoe kom je eigelijk aan die troep? |
Citaat:
maar ik zal wel ff kijken of ik dat progie kan vinden |
heb het nu gedownd van microsoft.com, maar er is nix bij configscherm gekomen
|
Citaat:
Volgens mij moest je rechtermuisklik op één of andere INF file doen die in de zip zit. En dan kiezen voor 'installeren'. |
@#(*^@*#%
Klote spam zooi altijd Kan je um niet vinden in Start -> Uitvoeren -> msconfig -> opstarten? |
Citaat:
Wellicht te snel op 'Ja' klikken op sites als ze daar om vragen... |
Citaat:
Maar toch vind ik ze bijzonder bijdehand. Surf maar is naar www.packetnews.com Ik weet niet of het nogsteeds is (ik heb een popup killer inmiddels), maar die opent een pop-up die eerst een keer vraag of je ja wilt antwoorden, daarna vraagt waarom je op cancel hebt gedrukt, en daarna nog een keer probeerd wat te downloaden! Je bent een minuut verder voor je eindelijk de site op kan!!! On topic: Dit soort dingen kan je vaak voorkomen door software te installeren, zoals een firewall ( www.zonelabs.com ) en bijvoorbeeld de google toolbar. Echt een aanrader! Kan je op elk moment zoeken met google, en heeft ook enkele andere handige functies (zoals popup blokken enzo). |
Hihi, dat kan ook allemaal met Firebird.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |