![]() |
vertrouwen...niet dus!
Ik dacht dat ik je kon vertrouwen
dat ik op je zou kunnen bouwen dat jij niet zoals anderen was ik dacht, jij behoort niet tot het "door lul" ras ik dacht dat jij me kon begrijpen maar jou hersen moeten blijkbaar nog rijpen jij lult alles door naar achter en naar voor nu kan ik mij niet meer vertonen maar wees gerust ik zal je nog wel "belonen" voor deze misselijke streek is dit de laatste keer dat ik naar jou oom keek [het is een bout gedicht...maarja me gevoelens...] |
niet om vervelend te zijn hoor, maar als je t zelf slecht vind waarom plaatst je t dan?
als je wil praten over hjoe je je voelt doe dat dan op L&Rofzo |
gewoon...had ik zin in..
|
DoP -> L&R
|
Citaat:
|
Whaha..kanik zelf ook wel om lachen..
ik had t namelijk nog niet gezien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhh wat wil je precies bereiken hiermee
als je over je gevoelens wilt praten.. leg ons dan inderdaad gewoon de situatie uit. dan kunnen we erwat mee... |
dit is weer zo'n topic waar niemand iets mee kan. dus misschien tijd voor een mooi glimmend hangslot. eentje met chroom afgewerkt
|
misschien is het achterliggende idee leuk om even te vermelden...
|
Citaat:
|
Als je nou ff uitlegt wat dr is gebeurd want zo een gedicht ken iedereen wel maken of van i-net afhalen.....
|
ik ken het type 'lul' wel ja...gelukkig had ik op tijd door wat voor soort jongen het is...helaas is hij knap...hij breekt dus veel harten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |