![]() |
hardware
misschien een ideetje om het hardware forum om te dopen tot Hardware en Elektronica, aangezien ook vragen over gsm's e.d. hier gesteld dienen te worden. verder verwijs ik naar Films & TV, waar op dit moment iemand een topic open heeft over een Home Cinema set, waarop niet gereageerd wordt. de naam 'Hardware' en de toelichting die eronder staat suggereert dat het forum puur voor computergerelateerde zaken bedoeld is, wat volgens mij niet het geval is. (right?)
|
Wat maakt nou de naam uit. :confused: Als ze vanaf morgen forumbaas vervangen door god dan blijven wij dezelfde functie hebben, net zoals dat forumonderdeel. Maar er kan daar natuurlijk over nagedacht worden.
Ivm F&Tv: Als ik het me goed kan herinneren heeft het toch geen zin meer om dat topic te verplaatsen. Die persoon moest een antwoord hebben voor half 6 ofzo. |
Het was vroeger ook Hardware & Electronica..
Alleen ze hadden eht opgesplits naar 2 fora, die nu beide eigenlijk een stuk minder actief zijn nu.. |
Er wordt op Admin nog gedacht over hoe deze fora voort moeten bestaan, zullen jullie binnenkort wel van horen. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |