![]() |
Gefantaseerd over jonger iemand
Heeft er iemand wel eens gefantaseerd over een jong iemand, en zo ja hoe jong.
|
probeer je jezelf in te dekken aan de hand van mogelijke positieve antwoorden ofzo?
|
Ik fantaseer regelmatig over iemand die jonger is dan ik, ja... en ik denk dat toch wel de helft van de mensen dat doet en nog meer mensen dat ooit gedaan hebben.
Maar in je beginpost zeg je een jong iemand... nouja... ik heb ook wel eens gefantaseerd over twaaljarigen ja... maar toen was ik zelf ook van die leeftijd... |
Ben nu 19 maar was 2,5 jaar verliefd geweest op iemand die half jaartje jonger was dan mij....
We hebben nooit wat gehad :( misschien was ik te oud??! :rolleyes: |
Ik ben 22, en ben een tijdje verliefd geweest op een meisje van 16. Is niets geworden, volgens mij ook door het leeftijdsverschil, maar nu gaat ze met een jongen van 27! :eek:
|
Als je verliefd word, word je dat niet op een leeftijd. In de onderlinge verhouding valt dat toch weg, het is alleen de angst voor wat iedereen er van zal vinden die je dwars gaat zitten. En praktisch gezien zit een echte relatie er met een te groot verschil niet in, dus hou daar rekening mee.
Je kent de rekensom: leeftijd oudste gedeeld door twee, plus vier. Dat moet de minimale leeftijd van de jongste zijn. |
Achja, meestal word ik verliefd op meiden die ongeveer 1 a 2 jaar jonger zijn dan ik. :)
|
Ja :)
Ik val vooral op 15-17. Maar ik heb ook over jonger gefantaseerd. Nu fantaseer ik over alles wat los en vast zit, dus zo bijzonder is dat niet. :p |
Sommige meisjes van 14-15 zijn verdomd aantrekkelijk en volgroeid. Die zijn eenvoudigweg geslachtsrijp en ze gedragen zich ook zo. Je hoeft hier maar het Seksualiteitsforum te bekijken, om te zien dat het al helemaal niet meer raar gevonden wordt dat meisjes van 13-14 seksueel actief zijn of zelfs al geen maagd meer zijn.
Of je dat fantaseren kunt noemen? Ik denk het niet. De fantasiëen die ik heb over meisjes, gaan over het algemeen over meiden van mijn eigen leeftijdscategorie, dus tussen de 18 en 22. |
mn vriendin is 17, does that answer your question? :P
|
Puur op uiterlijk ja idd ben ik het met Nare Man eens, maar als je verder kijkt is er ook een belevingswereld die totaal anders is en niet ( meer ) bij het mijne past
|
Mijn ex was 2 weken jonger. Dus ja. Maar om nou te zeggen dat ik als 19 jarige fantaseer over een 12 jarig jochie... Van m'n leven niet nee. :D
|
Ik ben 19, mijn vriendin 2 jaar jonger....dus ja, ik fantaseer en doe vieze dingen met een jonger iemand ;)
|
Ja, absoluut.
Ik ben zelf 19. Ik heb gefantaseerd over meisjes van 18, 17 en 16, de normalere leeftijden, 13, 14 en 15, wat jonger dus, maar ook meisjes van een jaar of 7, 8, 9. :) |
Ja, duhh, wel eens over iemand gefantaseerd die 2.5 jaar jonger is dan ik ben en dat betekende in principe dat ik een pedopas moest aanschaffen, omdat zij jonger was dan 18 en ik ouder. Maar ik heb nog nooit over meisjes gefantaseerd die extreem veel jonger als mij zijn. Ik ben geen pedo, als je daar met je vraag naar toe wil.
|
Citaat:
|
Natuurlijk doe ik dat. Meiden kunnen vanaf een jaar of 14 leuk zijn om naar te kijken en vanaf een jaar of 21 leuk om daadwerkelijk wat mee te hebben :) Zodra die aantrekkingskracht er is komt de fantasie vanzelf.
|
Citaat:
ik was 18 en toen ik mn vriend leerde kennen en die was 28... hihihihihihi toevallllllllllll maar hoezo zit er nix in een relatie met een te groot verschil?? :evil: we hebben nu bijna een jaar met elkaar en zijn nogsteeds stapel gek op elkaar! :bloos: |
Ik heb wel een tijdje gehoopt op een wat jonger, onervarener iemand, om hem wat bij te leren zeg maar, maar dat was snel vervlogen toen het daadwerkelijk uitkwam.
Ik voel me gewoon totáál niet aangetrokken tot jongere jongens, ook niet tot jongens van mijn eigen leeftijd overigens. Liefst heb ik ze echt een flink stuk ouder. Bij meisjes daarentegen ligt dat iets anders; ik vind ook wel eens een meisje leuk dat misschien twee jaartjes jonger is maar er toch wel volwassen uitziet of zo. |
Citaat:
Serieus, is wel erg jong voor jouw leeftijd. Ach ja, ik val voornamelijk op iets jonger... 14-17, ongeveer. ) In ieder geval niet ouder dan mijzelf. |
Citaat:
Lijkt me toch wel erg jong... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend is 16 :) Dat geeft denk meteen antwoord op je vraag ;)
|
Ja, maar ik ben dan ook pedofiel.
Zo anoniem op een forum wil ik daar bij normale reacties wel over praten. Je kan natuurlijk ook gelijk de politie bellen maar aangezien ik in dit opzicht niets illegaals heb gedaan en ook niet van plan ben dat te doen heeft dat weinig nut. |
Citaat:
|
pedofiel = verliefd worden op minderjarigen
pedoseksueel = seks willen met minderjarigen ofzo? naja beide kan de peroson er niks aan doen, zoalgn het niet in uitvoer wordt gebracht. Je kunt niet willen wat je denkt of willen wat je wilt. |
Citaat:
Je bent strafbaar als je zelf boven de 18 bent en je seks hebt met iemand van onder de 16, en dan nog alleen als degene van 16 of zijn/haar ouders er zelf mee naar de politie stappen, niet als iemand anders dat doet. Niet als je alleen maar iets met haar hebt. Je bent pedofiel als je verliefd wordt op kinderen, en pedoseksueel als je je seksueel aangetrokken voelt tot kinderen. Zowel met pedofiel als pedoseksueel kan ook bedoeld worden dat allebei het geval is. |
Citaat:
|
Citaat:
magoed als jij aangeklaagd en neuk je met iemand op leeftijd en zij verzint een smoesje kun je n0og steeds in de shit zitten |
Waar baseren jullie dat onzinnige gewauwel op? Er is namelijk geen donder van waar. Minderjarigheid heeft geen hol te maken met strafbaarheid van seks.
Ik heb het al een miljoen keer uitgelegd, dus een extra maal kan er ook nog wel vanaf. Iemand die seks heeft met een meisje onder de zestien is strafbaar. Iemand die seks heeft met een meisje van zestien jaar of ouder is niet strafbaar. Onder seks wordt verstaan het seksueel binnendringen van het lichaam. Dus ook pijpen, vingeren en tongzoenen. Voor de strafbaarheid maakt de leeftijd van de jongen niet uit. Ook een minderjarige jongen van zestien die het met een meisje van veertien doet is strafbaar. Duidelijk? Verder is het natuurlijk gelul om pedofilie te definiëren als éen of andere loze rekensom. De wet kent het begrip pedofiele niet. Naar mijn mening is de definitie van een pedofiel: iemand die seksueel aangetrokken is tot geslachtsonrijpe minderjarigen. |
Daar ben ik het mee eens. :)
Maar seksueel kontakt tussen 2 mensen in de leeftijdscategorie 12 tot 16 is niet strafbaar/illegaal. Wel tussen iemand in genoemde leeftijdscategorie, en iemand van 16 jaar of ouder. Maar zelfs dat is nu nog niet zo, omdat de nieuwe wet nog niet van kracht is. Nu ligt de leeftijd nog op 12 jaar. Onder druk van de EU zal Nederland nu die wetten veranderen, iets dat ik heel jammer vind. |
Citaat:
Leeftijd zegt niet zoveel vind ik. Er zijn behoorlijk geslachtsrijpe meisjes van 12 en geslachtsonrijpe meisjes van 16. En dan heb ik het nog niet over de geestelijke toestand van iemand. Maar zoiets is moeilijk uit te leggen als je iemand niet kent, denk ik. Kijk eens in je omgeving naar concrete situaties van relaties met een groot leeftijdsverschil, vaak is dat nog geeneens zo duidelijk. Iemand van 22 met een meisje van 16 vind ik niet gek. |
Ik ben over 3 daagjes 18 en heb met een vriendin van 16. Vind ik nog niet bijster veel verschil. Maar jonger dan dat moet ik eigenlijk niet aan denken, mijn zusje is 15! Iemand even oud of jonger dan mijn zusje, ik moet er niet aan denken...
|
Citaat:
Dat houdt in dat er geen lange celstraffen kunnen worden opgelegd en dat er wat onzin als ondertoezichtstellingen en plaatsing in gezinshuizen enz. kan worden opgelegd voor de duur van een jaar. Maar dat iemand van veertien die een meisje van dertien pakt, strafbaar is, staat niet ter discussie. Citaat:
|
Citaat:
|
Jup wel eens gedaan. Maar goed, dat was meer omdat ze er lichamelijk al een stuk ouder uitzag dan ze eigenlijk is. (en niet omdat ik het serieus zou doen ofzo, vind ik haar eigenlijk toch te jong voor :o)
|
Citaat:
|
Ja vaak zat, over mijn nichtje van 14, hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul.
|
Eigenlijk fantaseer ik alleen over jongens die de puberteit uit zijn. En het liefst flínk uit zijn (borsthaar :bloos: ).
|
Goedzo Wouter (y)
Om antwoord te geven op de topic: nee. |
dat kan toch niet wat er gezegd wordt hier en daar over strafbaarheid, stel een jongen van 18 wordt verliefd op een van 14, en ze hebben sex. De jongen en meisje deden het vanuit liefde, wat heeft dit dan met strafbaarheid te maken???
Het meisje wilde toch. als ie haar dwingt ofzo is het pas een misdrijf lijkt mij......of zeg ik het verkeerd? |
Dus nare man,
Als ik met een meid van 14 tongzoen, ben ik strafbaar??? :confused: |
dan is zij toch strafbaar? Jíj bent onder de 16 zij boven de 16.
En als dit niet klopt dan geef ik het op :P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens wordt de soep hier niet zo heet gegeten als zij wordt opgediend. Natuurlijk zal er niemand van zeventien vervolgd worden omdat hij met een meisje van veertien gezoend heeft. De aansprakelijkheid is er echter wél. |
wtf hee ... nare man :S ...
Citaat:
stomme wet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |